JEG ER SÅ FORNØYD!

God kveld kjære lesere

Som dere vet så har jeg vært fast tilhenger av hair extensions siden jeg var 16 år, da jeg begynte å bleke håret mitt. Det er ikke til å legge skjul på at bleking/striping sliter på ditt eget hår, og at mange ønsker å bruke extensions for å både få lengede og fylde på håret. Jeg har brukt ALLE typer extensions merker, fra både Pilus, Hairtalk, Rapunzel og ja, you name it..

Det siste året har jeg brukt tape-on extensions fra Mytrendyhair – som er det BESTE håret jeg noensinne har prøvd. De har en egen nettside der de både har super kundeservice, god hår kvalitet og rask levering. Jeg har alltid slitt med å finne extensions som er blondt nok for meg, men Mytrendyhair har det lyseste håret på markedet. Jeg har flere venninner som bruker extensions derfra, og vi har blitt en liten gjeng som fast bestiller fra denne nettsiden.

Jeg bruker 3 pakker med tape-on extensions i fargen “ice blond” i lengde 60cm. Prisene er relativt billige, og summen kommer på rundt 3000 kroner for fult sett med extensions i lengde 60 cm. Dette håret kan jeg bruke igjen og igjen, noe som gjør at jeg sparer mye penger på det. Jeg har det på i ca 2 mnd, før jeg tar det av og setter på ny tape og setter det på igjen. Så dette kan brukes 2-3 ganger, fordi håret holder så utrolig godt. Det som er viktig når det gjelder extensions, er vedlikehold av håret. For best mulig resultat så må du følge vedlikeholds brosjyren som kommer med når du bestiller håret, fordi gjør du det, vil håret vare så mye lengre enn om du ikke følger disse punktene.

Jeg har lenge ville skrevet om håret jeg bruker, men har ville gitt det litt tid for å se an hvordan kvaliteten på håret har vært før jeg gir min anbefaling. Slik er det ofte med extensions – man må gi det litt tid å se an hvordan det holder seg etter flere ganger. Så derfor kommer dette blogginnlegget der jeg kan med hånden på hjerte anbefale hair extensions fra Mytrendyhair.
Jeg er så heldig å kan gi dere 10% avslag på alt du bestiller ved å bruke kodeordet “idadir”

Når det gjelder frisør besøk så har jeg snart i 1 år gått hos Stiluett frisørsalong som ligger bare 5 minutter gåavstand fra der jeg bor. Genialt eller hva? Frisøren er nesten naboen min, noe som er fantastisk. Jeg går til Liv Kristin som er utrolig dyktig og sammen har vi satt sammen en plan om å få håret mitt sterke og tykkere SELV med extensions i. Jeg har gått fra helbleking til hette striping, noe som har gjort håret mitt mye sterkere på kort tid. Jeg personlig synes striping ser så mye bedre ut enn helbleket hår, da jeg får litt kontraster til ansiktet med denne stripe effekten. Kan på det varmeste anbefale Liv Kristin som jobber på Stiluett om du ønsker time så ring tlf:  73 53 30 50. De er også en økologisk frisørsalong, så produktene de bruker er både miljøvennlige OG mer skånsomme mot håret. Prisene deres er også ganske gunstige og du får MYE valuta for pengene!

For informasjon:
Nettside her
Facebook her
Instagram @mytrendyhair

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg