FØR / ETTER BILDER FRA BAILINE

God kveld kjære lesere!

Jeg har fått en del spørsmål fra dere om hvordan Bailine egentlig fungerer og om jeg kan vise til før/etter bilder. Og selvfølgelig kan jeg det!! Jeg forstår mange av dere som er skeptisk til dette, fordi det høres jo litt for lett ut til å være sant. Du ligger på en benk i 30 minutter med elektroder tilkoblet strøm, og dette skal tilsvare flere timer med trening? Ja, I know, det høres tvilsomt ut. Og vet dere hva? Dere har all rett til å stille spørsmål, og derfor synes jeg det er så gøy når dere engasjerer dere og stiller spørsmål.

Så nå kommer vi til den morsomme delen, nemlig bilder og tilbakemeldinger fra kunder som har brukt Bailine. Dette er ekte kunder med ekte bilder som er fornøyd med Bailine! Dette er personer som har brukt Bailine til oppstramming av mage etter fødsel og personer som har hatt oppstramming etter vektnedgang. Jeg må ærlig innrømme at jeg ble helt overrasket over hvilke resultater disse damene har fått ved å bruke Bailine. Det er som de sier, verdens beste magetrening!

Jeg lar bildene snakke for seg selv!

Dette bildet viser kost og oppstramming
Behandlinger: 9 ganger

Dette bildet viser oppstramming av mage etter fødsel
Behandlinger: 10 ganger


Dette er oppstramming etter stor vektnedgang
Behandlinger: 20 ganger

For booking (gratis prøvetime!!)
Telefon: 98 87 22 00
Mail: [email protected] 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg