3 DAGER TIL AVREISE

God kveld kjære lesere!

Nå er det kun 3 dager igjen til avreise mot varmere strøk, og vet dere hva? I CAN`T WAIT!
Jeg har ikke ord for hvor godt det skal bli å komme seg vekk fra kalde Norge og komme til solfylte Gran Canaria. Jeg reiser sammen med søstera mi og vi skal være i 1 uke i Puerto Rico området. Vi har booket oss inn “all inklusive” hotell , noe som skal bli fantastisk godt. Slippe å stresse med å dra ut å finne god mat på restauranter, og heller bare gå ned til dekket bord og velge akkurat det du selv vil spise. Jeg har tidligere trodd at all inklusive hoteller er dårlige, MEN etter oppholdet på all inklusive hotellet vi bodde på i Ibiza så har jeg forstått at det er virkelig tingen for meg. Jeg kan selv velge hva jeg vil spise og hvor mye! Fordi ja, jeg spiser mye! Og blir sjeldent mett på restauranter, så dette blir DIGG! Det skal også bli herlig å gå ned til middag usminket og i chill klær, og bare ta livet heeeelt med ro!

Denne ferien skal jeg bruke til å slappe av og koble helt av fra hverdagen jeg har hjemme her i Norge. I sommer ble det en nokså hard ferie Ibiza med mye festing, lite søvn og lite avslapping generelt. Så dette blir en helt annerledes ferie, noe jeg gleder meg til! Jeg og søstera mi har planer om å få trent en del i Puerto Rico, og skal være med på ulike fjellturer. Så dette blir en maks chill ferie med trening og godt kosthold i fokus. Elsket virkelig ferieturen jeg hadde i Ibiza med festing og full fart, men jeg må si at jeg ser virkelig frem til rolige forhold i Spania også!

Så ja, nå er det bare å starte å pakke kofferten, lade opp kameraet, selfiestick og gjøre oss klare for ferien.
Følg meg gjerne på instagram og snap for updates.
Instagram @idadir
Snapchat “idaabt”

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg