UPDATE “BAILINE”

God kveld kjære lesere!

Nå har jeg holdt på med Bailine i 1 mnd, og jeg tenkte å fortelle dere litt om utviklingen som har skjedd. Fordi ja, det er mange av dere som spør meg om dette faktisk fungerer, og som er veldig skeptiske. Og vet du? Det er faktisk helt OK å være skeptisk, fordi det virker jo nesten for godt til å være sant! At dette faktisk fungerer som trening, og at du kan slippe timevis på treningsstudio. Så ja, jeg forstår deg. Men derfor tenker jeg å skrive litt, slik at dere får en bedre forståelse for hva Bailine har gjort for meg og min kropp!

Som dere husker så skrev jeg ett blogginnlegg tidligere (les det her) om hva Bailine er, og litt bakgrunnen til at jeg startet med det. Nå skal jeg fortelle dere mer, og håper dere vil like innlegget og gjerne spør om dere lurer på noe (enten i kommentarfeltet eller på mail: [email protected])

Dette har skjedd:
Jeg har som sagt prøvd dette i 4 uker nå, og jeg kan ærlig innrømme at jeg er “avhengig”, fordi dette har rett og slett endret hverdagen min til det bedre. Nå er jeg 100% ærlig, og snakker ut i fra mine egne erfaringer jeg har hatt med Bailine. Den siste måneden har jeg nesten ikke opplevd stive og sure bein, og har klart å gjennomføre noen sinnsykt bra treningsøkter. Tidligere har jeg slitt mye med at jeg stivner og får syre under beinøkter, mens nå kan jeg holde på i evigheter uten å få syre, og vet dere?

Det føles helt fantastisk! Fordi er det noe som virkelig har plaget meg de siste 4 årene jeg har drevet aktivt med trening, så er det å surne i føttene og ikke få gjennomført økta. OG, jeg må bare nevne noe for dere!!! Jeg elsker jo spinning (som dere vet!), og forrige uke var jeg på spinn75 hos dyktigste Thale som jobber på 3t midtbyen her i Trondheim. Timene er torsdager 16.30, og jeg anbefaler deg virkelig å ta turen på hennes timer om du vil teste deg i 75 minutter. Magisk time! Og ja, tilbake til det jeg skulle skrive om. Jeg har tidligere ikke vært noe fan av så lange spinning timer, fordi jeg stivner i føttene., Men hva tror du skjedde forrige torsdag? Jo, INGEN syre, og jeg gjennomførte mine beste 75 minutter noensinne! Så vet dere? Bailine fungerer som bare det! Kan du tro meg når jeg sier hvor fantastisk dette er for meg og kroppen min? Den følelsen av at du faktisk har mer energi på treningen enn du noensinne har hatt, og at du får gjennomført økten din som du planla. Magisk!

Hvorfor har dette så god effekt på meg?
Som dere vet så er jeg ei ganske opptatt dame, som jobber veldig mye, trener 5-6 dager i uken og ja, er overalt og er med på det meste. Så kroppen min får veldig lite hvile (altfor lite faktisk), og får aldri kvittet seg med avfallsstoffer og får ikke tatt opp nok oksygen, slik at musklene mine blir stramme og stive. Så med Bailine får jeg løsnet opp, og tilført musklene mer oksygen. Dette gjør at det er lettere for meg å trene og unngår å blir stiv! Genialt si? 

Har jeg gått ned i vekt og cm?
 Jeg nevnte også for dere tidligere at Bailine kan brukes til å gå ned i vekt og stramme opp kroppen. Men for min del så har dette aldri vært tanken bak Bailine prosjektet jeg har satt i gang. Ettersom jeg ikke har mye å gå ned eller å “ta av”, så var fokuset en sterkere og sunnere kropp! Men vi gjorde noen mål av kroppen min da jeg startet, og nå skal dere høre. Jeg har gått ned 9 cm på 3 uker!! Dette er 9 cm målt over hele kroppen, og områdene jeg har gått inn på er midje, hofter og rumpe. Så både jeg og Tove ble overrasket over at jeg gikk ned såpass mye, tross at jeg ikke hadde mye å ta av. Så dette ble jo bare en bonus for min del! Men som sagt, hovedfokuset mitt er sterkere og sunnere kropp, og INGEN stive muskler! Halleluja!

Jeg bruker å ta dobbeltime 1 gang i uken, altså 30minx2. Så jeg ligger der i 1 time, og får virkelig slappet av og ladet batteriene mine. De holder til på Stjørdal, på torgkvartalet i 3 etasje. Her får du virkelig verdens beste service av både Tove, Anne og Berit som driver dette stedet. Jeg blir alltid tatt imot med ett smil, og føler meg alltid trygg når jeg er der, uke etter uke! Så ikke vær redd for å føle deg utilpass, fordi her er ALLE velkomne!

PS: Jeg har tenkt å dele litt før/etter bilder av personer som har gjennomført Bailine i nærmeste fremtid, slik at du kan se hva du kan oppnå med Bailine. Da skal jeg også legge ved noen “anbefalinger og leserhistorier” fra folk som har brukt det, med før og etter bilder. Det er helt sinnsykt hva du kan oppnå med Bailine!

For mer info
Hjemmeside her
Facebook side her

For booking (gratis prøvetime!!)
Telefon: 98 87 22 00
Mail: [email protected]

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg