DETTE BETYR SÅ MYE FOR MEG!

God kveld kjære lesere!

Det er fredagskveld, og mange av dere er nok ute på “Oktober fest”, mens jeg..  Jo, jeg er på jobb! (forhåndskrevet innlegg).
Og vet du hva? Jeg finnes ikke sjalu på dere som er ute i kveld, fordi jeg må ærlig innrømme at jeg har fått “nok” av partylivet siden Ibiza turen vår i juni. Ja, jeg vet. Kjedelig? Jepp, det er meg!

Men når sant skal sies så savner jeg ikke å drikke alkohol, og har faktisk ikke drukket siden Findings Festival som var i midten av august. Så 2 mnd uten alkohol nå, og det har gjort kroppen min utrolig godt. Jeg har så mye mer energi nå enn hva jeg hadde tidligere i sommer, fordi ja, alkohol bryter ned kroppen min og gjør meg ikke noe særlig bra. Så jeg er sjeleglad for at jeg har funnet denne livsstilen med sunt kosthold og trening, OG at jeg har venner som respektere meg for den jeg er, og at jeg er velkommen på alle fester selv om jeg er edru. Det betyr mer enn dere aner, at jeg har slike mennesker rundt meg som respektere meg for valgene jeg tar. <3

Foruten om at jeg skal prate om mine valg rundt alkohol, så tenkte jeg å oppdatere dere på forrige helgs happening. Da var jeg nemlig invitert til innflytningsfest for en av mine beste venninner som har kjøpt seg hus sammen med samboeren sin. Dette var en fest jeg gledet meg veldig til, fordi det var temafest, med “GREASE” som emne. Og fy søren, så gøy dette var! Husker ikke sist jeg var på noe slik med både leker, sang og quiz. God stemning med andre ord!

Når det er sagt så må jeg virkelig få skryte av venninna mi sitt hjem. Fordi FY SØREN, for ett hus og for en stor inspirasjon hun er for andre som liker interiør/design. Her er ingenting overlatt til tilfeldighetene når det gjelder innredning, så du kan tenke deg hvor vanskelig det var for meg å kjøpe innflytningsfgave til denne dama! Men jeg føler jeg kom opp med en fin gave, som faktisk falt i smak.
Hun har også ordnet seg en egen instagram konto som jeg anbefaler deg å sjekke ut om du er interessert i design/inspirasjon til bolig.
Følg henne på @homebybeck

Ønsker alle lesere ei riktig god helg og NYT!


 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg