JEG HAR TESTET UT BAILINE

God kveld kjære lesere!

Nå skal jeg blogge om noe jeg vet mange av dere har etterspurt informasjon om. De siste ukene har jeg jevnlig lagt ut bilder på Instagram (@idadir) der jeg har nevnt ordet “Bailine”. Dette har jeg fått massevis av spørsmål om, og jeg lovte dere at jeg skulle fortelle dere mer om dette “prosjektet” etter hvert. Så nå skal dere endelig få høre hva jeg har holdt på med!

Hva er Bailine?
Bailine består av elektroder eller “plater” som festets til huden på bestemte punkter på musklene. Apparatet sender ut elektriske pulser som følger ett spesielt program. Styrken på disse pulsene kan også reguleres. Programmet gjør at musklene trekker seg sammen og slapper av, akkurat som på vanlig trening. Bailine er som all annen trening, det er ferskvare som må vedlikeholdes. Denne behandlingen gjør ikke vondt, og det er faktisk behagelig og avslappende. Behandlingen varer i 30 minutter, og dette er en fin måte for meg å slappe av i kroppen på! Koble helt av, og bare ligge der uten å tenke så mye.

Hvorfor startet jeg med dette?
Som dere vet så trener jeg veldig mye, jobber mye og får veldig lite søvn. Så kroppen min får aldri nok hvile, og dette medfører at jeg føler at kroppen er tung og at musklene alltid er slitne. Så derfor fikk jeg ett tips om å prøve Bailine for å se hvilken funksjon dette kunne gjøre med musklene mine. Det sies også at Bailine er verdens beste magetrening! Kjekt eller hva?

Dere vet også at jeg sliter med kontakt med rygg/mage, og derfor skal vi jobbe med å få meg til å få bedre kontakt på disse områdene! Målet er at jeg skal klare å ta situps, helt på egenhånd. Fordi ja, jeg klarer faktisk ikke å gjennomføre en situps! Dette pga min svakhet i rygg/mage funksjonen. Så jeg gleder meg veldig til å se forandringene som skal gjøres her, og jeg skal love dere at jeg skal holde dere oppdatert på hvordan ting går.

En annen årsak til at jeg ville teste ut dette, var fordi Bailine former kroppen din ved at du går inn i centimeter og vekt. Dette krever at du også vedlikeholder med godt kosthold og trening. Så vi har tatt mål av kroppen min, både med målebånd og fettprosent måler. Så det skal bli spennende å se hvilken effekt dette har på meg. Selv om hovedårsaken til at jeg tar disse behandlingene ikke er vektnedgang!!

Vi har startet med 10 ganger og jeg har igjen 2 ganger nå, før jeg skal gå over til 1 gang fast i uken. Det anbefales å kjøpe en “Bailinepakke” i starten for å kick starte programmet må du gjennomføre dette 10 – 20 ganger med Bailine trening. Etter 20 ganger er du fast kunde og får en veldig god pris! De kjører tilbud nå, så ring de og sikre deg dette unike tilbudet!

Om du er interessert i dette, så anbefaler jeg deg å teste ut en prøvetime helt GRATIS! Her får du tatt en figuranalyse og det regnes ut eksakt hvilken kroppsfigur du har og hvor dine problemområder er. Deretter får du, med hjelp av dataen, frem et treningsprogram som er tilpasset kun for deg. Underveis vil vi korrigere dette slik at det passer sammen med dine mål og drømmer. Les mer om behandlingen her

For mer info
Hjemmeside her
Facebook side her

For booking
Telefon: 98 87 22 00
Mail: [email protected]
 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg