BESØK FRA AUSTRALIA

God kveld kjære lesere!

Da var nok en uke overstått, og denne uken har det virkelig gått i ett. Ja, jeg vet jeg sier dette ganske så ofte, men det er ett faktum at ukene mine har vært ganske så hektiske siste tiden. Spesielt nå i sommer da mange har hatt ferie og jeg har måtte jobbe ekstra vakter både på flyplassen og på posten. Det skal bli godt når alle er tilbake på jobb, og den normale hverdagen starter igjen. Selv om jeg liker å jobbe, så finnes det begrensninger til hvor mye man faktisk tåler.

MEN nok om min syting om jobb og stress. Nå skal jeg fortelle dere noe veldig gøy! Husker dere jeg var i Thailand i september i fjor? Der møtte jeg en herlig gutt fra Australia. Han har jeg hatt kontakt med nå i over 1 år, og forrige uke kom han på besøk hit til Norge !! Han reiste sammen med bestevenninnen sin, og de skulle ha 6 ukers Europa tur, så da stakk de innom Norge for å hilse på meg. Dette var så utrolig gøy, og jeg kan knapt tro at det er over 1 år siden vi møttes første gang. Så ja, jeg var deres private guide her i Trondheim i 4 dager. Selv om jeg jobbet mye, så fikk jeg presset inn omvisning på både festningen, Nidarosdomen, Bakklandet og alt annet som var viktig å få med seg her i Trondheim. Det er så rart, man glemmer litt å oppleve ting i egen by når man bor her. Er det ikke slik hos deg? Jeg måtte faktisk spørre mamma om hva man skulle oppleve her i Trondheim! Man bor her og tenker liksom ikke på hva som er så spesielt for byen man bor i. Så jeg fikk faktisk mye ut av denne “guidet” turen selv.

Jeg fikk også gjennomført ei treningsøkt med Jimmy (som han forresten heter), noe som var utrolig gøy. Vi dro også å spiste i Tyholt tårnet, her i byen som er ett tårn som gir utsikt over hele Trondheim. Det var så godt å få han på besøk til Norge, fordi han er virkelig et bra menneske! Du vet når du bare “klikker” med noen og dere alltids har noe å prate om og kødde om? Han er en slik type gutt. Så jeg har virkelig koset meg masse når de har vært på besøk her, og nå har jeg planer om å dra nedover til Australia for å besøke de og for å oppleve landet. Har hørt så mye fint om Australia, så jeg MÅ bare besøket landet.

Ønsker alle en fin uke!
Følg meg gjerne på instagram @idadir

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg