IBIZA LEVERTE TIDENES FERIETUR

God kveld kjære lesere!

Da har jeg endelig “landet” litt etter ferien og det har allerede gått snart 3 uke siden jeg kom hjem. Fy søren, for en ferie jeg har hatt! Ikke nok med at jeg reiste til tidenes by IBIZA, men jeg reiste også med mine to bestevenninner. Kan det bli bedre?

Jeg har faktisk ikke ord for hvor fantastisk denne ferien var jeg! Jeg hadde nokså store forventninger da denne ferien var planlagt i lang tid, men jeg må si at ferien overgikk forventningene jeg hadde. Planen var å være i Ibiza i 12 dager, da vi skulle variere med både late dager på stranda, chille, trene og feste litt. MEN, planene endret seg underveis, og det ble langt mer drikking enn hva jeg hadde planlagt. Når du er i en av verdens største partybyer så er det lett at man drar ut å fester mer enn hva man kanskje ville gjort på en annen ferietur. Festene vi har opplevd der nede er så sinnsyke, og det er så vanskelig å forklare hvor fantastisk hele opplevelsen har vært der nede. For dere som har fulgt meg på snap og instagram, så tror jeg dere har fått med dere de store festene vi har vært på. Jeg kan i hvert fall med hånden på hjerte anbefale ALLE å dra til Ibiza om du vil feste og ha det GØY og få valuta for pengene!

Foruten om festing så fikk vi også trent en del, noe som for min del var veldig godt og viktig. Jeg hadde ett mål om å prøve å få trent minimum 5 dager der nede, og det gjennomførte jeg. Vi hadde som sagt ett treningsstudio på hotellet, og dette gjorde ting tusen ganger lettere! Selv om treningsstudioet var lite og dårlig, så fikk jeg gjennomført ei lita økt, noe som er bedre enn ingenting! Svetten rant godt kan jeg i hvert fall melde ifra om.

Når det gjelder maten, så JAAA, det var tidenes beste frokostbuffe og middagsbuffe! Vi fikk velge mellom alt fra egg, skinkepålegg, oster, grønnsaker, frukter, kjøtt og ja, det var helt perfekt for oss som er opptatt av ett sunt kosthold på ferie. Jeg kan virkelig anbefale alle Garbi Hotel & Spa. Utmerket hotell, og med god beliggenhet til det meste som fins i Ibiza.

Så ja, denne ferieturen har virkelig vært magisk, og jeg skal uten tvil tilbake til Ibiza. Fordi denne byen MÅ bare oppleves enda en gang!
Jeg lever lenge på minnene jeg har hatt på denne turen, og er så takknemlig for alt og alle jeg har blitt kjent med der nede, som gjorde ferien min så fantastisk. Og selvfølgelig en stor takk til verdens beste venninner som holdt ut med meg i 12 dager <3
Love you guys!

Følg meg på instagram @idadir

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg