SOMMERFUGLER PÅ HØYT NIVÅ (!)

God kveld kjære lesere!

Vet dere hva folkens?
Nå er det ikke mange dagene før jeg ligger langflat på ei solseng i IBIZA med en drink, solbriller og nyter solstrålene som treffer kroppen min. Hørtes ikke dette deilig ut? Jo, dette skal jammen meg bli FANTASTISK !

Jeg har faktisk ikke ord for hvor mye jeg gleder meg til denne turen, fordi jeg reiser med to av mine beste venninner, og skal få oppleve magiske Ibiza med disse flotte menneskene. Jeg er så spent, sommerfugler og ja, alt på en og samme tid. Nå skal det sies at det er lenge siden jeg har vært på en slik partytur, fordi ja, jeg har alltid vært i forhold og da har jeg ikke følt at det har passet seg med en slik “fylletur”, om du vil kalle det for det. Sist jeg hadde en slik tur var sommeren 2008. Så ja, det er snart 10 år siden det gitt! Så dere kan tro jeg gleder meg til denne turen.

Det er så mye tanker og følelser som går gjennom hodet mitt akkurat nå, at det er vanskelig å sette ord på hvor mye denne turen betyr for meg. Jeg har jobbet så hardt i hele år og ser virkelig frem til å komme frem til Ibiza, og senke skuldrene og bare kose meg. Ingen jobb som venter, ingen forpliktelser. Bare å leve livet og NYTE hvert sekund.

Hotellet vi skal bo på heter “Hotel Garbi Ibiza & Spa” og virker helt magisk, og vi har inkludert frokostbuffe og middagsbuffe, noe som gjør at det å holde seg til sunt kosthold ikke skal være noe problem. Dessuten mister jeg ofte matlysten når jeg er i varmere strøk, så jeg er ikke så veldig redd for å “ødelegge” formen. Vi er 3 jenter som alle er opptatt av kropp/helse/utseendet så det skal ikke være noe problem. Vi har også treningsstudio på hotellet vi skal bo på, så det er jo genialt. For dere som er ekstra interessert i hvor jeg skal bo, så er det dette hotellet HER.

Vi reiser tirsdagen neste uke (20.juni – 2.juli), så om du er i Ibiza så ikke vær redd for å ta kontakt på idadir på instagram, så kanskje sees vi der nede. Jeg tror i hvert fall at dette blir en ferie jeg sjeldent vil glemme.

Jeg kommer til å oppdatere både snap og instagram så mye jeg kan, så dere kan følge med:
Snap: idaabt
Instagram: idadir

Ønsker alle ei fortsatt fin uke!

 

1 kommentar
    1. Hei!
      Kan du lage et innlegg med hvordan en typisk “matdag” ser ut hos deg? Hadde vært flott med litt inspirasjon til sunne måltider – frokost, mellommåltider, lunsj, middag osv. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg