SOMMERFEST OG SOL

God kveld kjære lesere!

Vi er halvveis i uken allerede, og her i Trondheim er det full sommer. Vi har hatt godt over 20 varmegrader i dag, og strålende sol, så ja sommeren er virkelig kommet til trønderlag. Og vet dere hva det beste med alt er? Dette været skal fortsette ut uken og frem søndagen, og det gleder meg sånn! Det er ingen hemmelighet at været spiller en stor rolle når det gjelder humøret mitt. Er det sol og varme så blir alt liksom så mye lettere. Er dere ikke enige?

Nok om været, nå skal jeg gi dere en oppdatering på helgen som var. Fordi ja, jeg hadde jo besøk av godeste Marte mi fra Oslo. Det har vært helt magisk å ha denne jenta på besøk, fordi jeg har virkelig savnet henne! Selv om vi ikke tilbragte all verdens tid sammen, så fikk jeg sett henne og tilbragt litt tid med henne. På søndagen var vi som sagt på sommerfesten som ble arrangert her i Trondheim på “Søstrene Karlsen”. Vi startet tidlig på søndagen å drikke, og holdt det gående til langt over midnatt. Og WOW for en fest!! Jeg storkosa meg hele kvelden, og ja, det ble nok drikke for min del. Kvelden var utmerket spør du meg, god underholdning, mye drikke og godt folk. Så ja, jeg er veldig fornøyd med kvelden! Dere som har meg på snap (idaabt), så kanskje hvor god stemning det var, da jeg la ut ganske mye på “my story” gjennom den kvelden. Tema for festen var rosa og hvitt, noe som passet meg perfekt.

Dagen derpå derimot var ikke så altfor bra. Det kjentes at man hadde vært på tidenes sommerfest, men slik er det nå bare når man skal drikke så mye. NÅ derimot er det ingen alkohol på meg før jeg reiser til Ibiza om 13 dager (!!!). Ja det er helt sykt, det er under 2 uker til jeg ligger langflat med en drink og solbrillene på i Ibiza sammen med mine bestevenninner. Jeg har ikke ord for hvor mye jeg gleder meg til å få 12 dager i solfylte HERLIGE Ibiza! Sommerfuglene er der, og ja, jeg er såååå klar for å dra NÅ!

PS: Jeg vet jeg har lovt dere en oppdatering på hvordan dietten min har gått de siste 3 mnd, og jeg lover å komme med oppdatering i nærmeste fremtid. Skal på en ny kroppsanalyse på 3T den 16 juni og da vil jeg nok komme med ett blogginnlegg etter denne analysen. Da får dere tall og nummer på hvor mye jeg har gått ned, fettprosent, muskelmasse etc. Så da kommer det en oppdatering, lover dere!

Men jeg kan si så mye som at ting har virkelig skjedd og at jeg ser en enorm forskjell på min egen kropp, noe jeg kan takke verdens beste Coach Arve Kristoffersen for (@coacharve på instagram).

Ønsker alle ei fortsatt fin uke, og NYT <3
Følg meg på instagram @idadir


 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg