BUNADEN SKAL PÅ I HELGA (!)

God kveld kjære lesere!

Det er fredagskveld, og her i Trondheim er det regn, kaldt og trasig. Og ja, jeg vet at dere i Oslo har godt over 20 varmegrader og sol, men slik er det da IKKE i Trønderlag. Alltids dårligere vær her, og det er så sinnsykt urettferdig. Men jeg kan ihvertfall se det “positive” i det, da jeg har jobbhelg denne helgen! Så det betyr at jeg uansett må sitte inne, så for meg gjør det egentlig ikke noe at det regner i bunn og grunn.

Så ja, jeg har jobbhelg nå, og i morgen skal jeg i konfirmasjon til min minste lillebror. Det blir koselig å treffe familien igjen, og jeg skal faktisk holde tale i morgen. Fordi ja, jeg holder ofte taler i slike arrangement, så det var på sin plass at jeg også under min brors konfirmasjon skulle holde en tale. Så talen er skrevet, bunaden er strøket og ligger klar, så nå er det bare å glede seg. Jeg elsker å ha på meg bunad, og ettersom jeg jobbet 17.mai fikk jeg ikke brukt bunaden min. Så dette gleder jeg meg til, føler meg alltid så fin i bunad, er noe helt spesielt med det å gå i bunad synes jeg. Vi skal feire konfirmasjonen på Scandic Hell hotell her i nærheten, og da er det bufe som står på menyen. Noe som passer meg som er på diett PERFEKT. Jeg bare elsker bufe, fordi da kan jeg plukke det jeg selv vi ha. Finnes det noe mer genialt egentlig? Ikke for min del. Nam, får helt vann i munnen når jeg tenker på all maten jeg skal få spise i morgen. Gledes!

Så er det jobbing igjen på søndagen, og vips så er vi inne i en ny uke gitt.
Ja, tiden den flyr, og om knappe 3 uker sitter jeg på flyet nedover til Ibiza for å være der i 12 dager med jentene mine! På en måte ønsker jeg at tiden bare flyr frem til vi reiser, men samtidig så ønsker jeg at tiden stopper opp slik at jeg får enda bedre tid på å “komme i form” før jeg reiser. Fordi ja, jeg har ett ønske om å få sommerkroppen i år, som jeg har nevnt for dere tidligere så begynte jeg på diettplan fra min Coach Arve Kristoffersen (coacharve på instagram). Jeg skal skrive ett blogginnlegg i uken som kommer der jeg kommer med en update om hvor mye jeg har gått ned i antall kg og antall cm (fordelt på midje lår, hofter). Jeg har alltids slike målinger på mandager, så jeg lover å komme med en oppdatering, fordi det fortjener dere lesere! Det jeg kan si foreløpig er at det har skjedd MYE på disse 2 månedene med diettplan fra verdens beste Coach!

Ønsker alle ei fin helg, og gjør det beste ut av den!

Følg meg på instagram @idadir

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg