FØRSTE ØKTEN PÅ 6 UKER (!)

God kveld kjære lesere

Håper dere alle har hatt ei fin helg!? Selv om jeg har jobbet hele helgen så har jeg faktisk fått utnyttet den maksimalt med både jobbing og familietid, som jeg nevnte på fredagens blogginnlegg. Det var godt å komme hjem til mamma på taco kveld, nye episoder av Prison Break, og ja litt ekstra stell. Det er rart dette, man blir aldri lei av å bli “dullet” med av moren sin. (i hvert fall ikke jeg).

Men tilbake til overskriften.
Jeg hadde på lørdagen min FØRSTE rumpeøkt på over 6 uker! Fordi ja, som dere kanskje husker, så fikk jeg ikke lov til å trene bein/rumpe pga ryggen min på 6 uker. Vips, så var 6 uker gått, og jeg hadde som sagt min første økt på lørdagen! Det er så rart, hvor fort tiden faktisk går. Jeg må si at jeg mistet litt troen, når jeg fikk beskjed om å ikke trene rumpe på hele 6 uker. What? Jeg var jo avhengig av å trene rumpe/bein 3 dager i uken, også fikk jeg ikke lov lenger. Men det har gått usedvanlig bra. Jeg har naturligvis mistet litt av den “pumpen” jeg hadde i rumpa, men føler ikke at jeg har mistet rumpa (Den er absolutt der ennå!). Noe som gleder meg! Jeg nevnte tidligere at jeg ville bli slankere/smalere, men det betyr ikke at jeg ønsker å miste rumpa mi fordi. Så nå er det bare å bruke disse 8 ukene på å bygge den litt opp igjen før jeg reiser på ferie!

MEN kan dere tro hvor stiv jeg er i dag etter økten på lørdagen?! Nei vet du, jeg føler meg som ei gammel dame når jeg går, og klarer så vidt å bøye meg. Så ja, den økta tok på sikkelig. Det er rart dette med hvor stiv man faktisk blir når man ikke har trent på lenge. Det er sjeldent jeg er stiv i musklene, da jeg som sagt trener bein/rumpe 3 dager i uken. Men nå, hallo! Det svir og svir. Men heldigvis går det over… om noen dager!!

Forresten, må fortelle dere!
Jeg gleder meg til 1.mai, fordi da skal jeg og Arve (coachen min) sette opp en ny treningsplan. Fordi ja, jeg vil endre litt på måten jeg trener på. Har noen ideer som jeg ønsker å drøfte med Arve, så er spent på hva vi ender opp med. Dette blir gøy!!

Ønsker dere alle ei flott uke!

Følg meg på instagram @idadir

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg