OPPDATERING PÅ MIN KOSTHOLDSPLAN

God kveld kjære lesere!

Da var det fredag, og for mange sitter dere godt plantet i sofaen og har tatt helg. For meg har helgen nettopp startet, da jeg har jobbhelg på Avinor på flyplassen. Jeg jobber hver 5 helg, så nå var det min tur å jobbe denne helgen. Tiden bare flyr avgårde og jeg synes ikke det er lenge siden sist jeg hadde jobbhelg. Men slik er det, tiden kan man ikke styre. Man må bare gjøre det beste ut av det! Helgen for min del blir altså bare jobbing, og i morgen skal jeg trene sammen med lillebroren min for så dra til mamma på taco night, det blir koselig!

Men tilbake til overskriften!
Som dere vet så begynte jeg på en ny kostholdsplan for 3 uker siden,  (les innlegget her) der min Coach Arve Kristoffersen satte opp en plan som jeg skulle følge frem mot sommeren. Tenkte derfor å komme med en liten update til alle dere som lurer på hvordan det går.

Jeg kan for det første si at jeg er KJEMPE fornøyd med planen som er satt opp. Den passer meg PERFEKT, og jeg føler ikke på sultfølelsen. Dette var veldig viktig for meg da jeg skulle få satt opp en kostholdsplan, fordi jeg vil ikke gå rundt å være sulten. Maten er variert, og jeg kan ikke få takket Arve nok om hvor fantastisk denne kostholdsplanen er!

Når det gjelder vekten min, så kan jeg si at jeg gikk ned fra 70 kg til 67,5 kg (!!), MEN at disse kiloene kom tilbake når påsken kom. Fordi JA, jeg hadde 3-4 dager cheatdays med påskeegg sammen med familien på hytta. Jeg gikk frem og tilbake om jeg skulle tillate meg selv å skeie ut, når jeg først hadde vært så streng med meg selv. Men vet du hva? Det var familietid og jeg ga litt faen. Nå derimot, er det fult fokus på de 8 ukene jeg har på meg før jeg reiser på ferie 20 juni. Jeg kjenner at jeg ikke er like stressa som jeg var for 1 mnd siden, fordi jeg ser at kiloene vil minske, og jeg tar mål av kroppen hver uke. Her har jeg gått inn mange cm, og jeg ser stor forskjell selv og på klærne mine. Det er såpass store forandringer at jeg har måtte kjøpt meg nye jeans !! Dette er så utrolig gøy synes jeg, fordi det var akkurat dette jeg ville: bli mindre!

Jeg har lenge følt på det å vært litt for “stor”, og kraftig bygd, om du forstår meg rett? Ikke misforstå meg, jeg synes muskler og rumpe er kjempe HOT, men for min del ble det litt for mye. Jeg følte meg ikke så kvinnelig, og følte at alt av jeans var trangt og ubehagelig å ha på seg. Jeg savnet det å være “kvinne” og kunne bruke jeans og høyhæla, og ikke bare gå i treningsklær og føle meg “bra”. Så nå er jeg endelig der jeg vil være, og enda bedre skal det bli. Jeg gleder meg sånn til å føle meg 100% vell i trange jeans og føle meg som en kvinne igjen.

Om du ønsker å gå ned i vekt, stramme opp eller bygge muskler, så anbefaler jeg deg å ta kontakt med Arve Kristoffersen som virkelig kan jobben sin!

Arve sin bakgrunn:

Utdannet hos AFPT og NIH. International Certified IFBB Fitness Coach.
Arve har mer enn 20 års erfaring med styrketrening, og har jobbet som fulltids-PT siden 2008.
Er aktiv Men`s Physique-utøver og fitnesscoach.

Faglige interesser:
Arve er spesialisert på tilrettelagt trening for å jobbe rundt smerter og plager.

Har du spesifikke mål knyttet til en idrett som Crossfit, løping, Obstacle Course Race eller lignende så kan Arve hjelpe deg

INFO
Hjemmeside her
Facebook her
Instagram @stronbody_no
Arve på instagram @akfitness

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg