OPPSUMMERINGEN AV PÅSKEN

God kveld kjære lesere!

Da var påsken 2017 overstått, og på mange måter er det godt å komme i gang med vanlige rutiner igjen. Er du ikke enig? Jo, det er alltids godt å ha noen dager fri, men så begynner man å savne litt de faste rutinene man har med både trening, kosthold og ja, rutiner generelt. Fordi ja, jeg er ett rutine menneske som liker å ha ting planlagt. Som dere sikkert har skjønt om dere har fulgt med på bloggen min over lengre tid.

I hvert fall, påsken min ble veldig vellykket om jeg kan si det sånn. Jeg jobbet hele den “lille” uken som folk kaller det, til og med skjærtorsdagen klokken 19.00. Så dro jeg og lillebror oppover til hytta på Røros langfredagen og ble til søndagen. Jeg angrer ikke ett sekund på at jeg valgte å bli med oppover på hytta, fordi for en familetur dette ble. Ikke nok med at pappa har hytta der, men også 2 av hans søsken har hytte der. Så kom flere fra familien oppover, både søskenbarn, tanter, onkler og ja, vi ble en gjeng på nesten 50 stk samlet der oppe. Så jeg fikk virkelig brukt ferien godt og møtt slekt som jeg ikke ser så veldig ofte. Det ble skitur på hele 2 mil (!!!), og gjett om jeg var stiv i kroppen dagene etterpå. Enn at ski faktisk skal være så tungt! Du bruker muskler du vanligvis ikke bruker, så dette ble virkelig en prøvelse for min del, men gøy, det var det uten tvil.

Så ble det god mat, sene kvelder og ja, kvalitetstid med familien. Jeg trengte absolutt denne hytteturen for å få ladet batteriene igjen. Så var det på jobb igjen 2.påske og nå er det full uke med mye jobbing. MEN det er jo slik jeg liker det. Vips, så er det bare 2 mnd til sommerferie, så dette går virkelig unna.

Håper alle har hatt ei fin påske og gjort det beste ut av tiden, enten med familie, venner eller kjæreste. Det er små øyeblikk som teller og det blir bare viktigere og viktigere å bruke tiden sin fornuftig. Tiden får man aldri tilbake <3

Følg meg på instagram @idadir

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg