JEG SVERGER TIL SHADOWTANS

God kveld kjære lesere!

Da har påskeferien for mange allerede startet, og flere har kanskje reist bort. Enten på hytta, varmere steder eller kanskje du skal tilbringe påskeferien hjemme og ikke ta livet helt med ro? Ikke vet jeg, men for min del er det jobbing frem til skjærtorsdag, for så å ta toget til Røros fra langfredag – søndag. Så ja, det blir en liten miniferie på meg også, noe som jeg gleder meg veldig til. Det er så altfor lenge siden jeg var på hytta sammen med pappa, så jeg gleder meg veldig til kvalitetstid med han. Min lillebror blir også med oppover, og det gleder jeg meg til. I en travel hverdag er det faktisk viktig å ta seg tid til familie, noe jeg prøver å bli flinkere på!

I hvert fall, nå som påsken står for tur, og for de som tenker seg ut på fjellet/stå på ski, så er det viktig å bruke solfaktor. Fordi ja, solen tar utrolig godt på denne årstiden, og det er veldig viktig å beskytte seg mot solstråler. Det har jeg virkelig kjent på kroppen de siste årene, da jeg har vært altfor dårlig på å beskytte huden min! Det er i en alder av 25 at jeg begynte å ta vare på huden min og faktisk ser hvor mye dette betyr for gløden man får i ansiktet, om man tar vare på huden sin. 

Som dere vet så er jeg 100% avhengig av brunfargen jeg får av selvbruningen får Shadowtans. Jeg har vært fast bruker av denne i over 3 år nå, og ja, jeg sverger til den flotte brunfargen jeg får av å bruke disse produktene. Jeg variere mellom å bruke spray og mousee, og synes begge gir meg en fin gylden brunfarge. Jeg blir verken gul eller oransje, men får en sikkelig sjokoladebrunfarge. Noe som er veldig viktig for meg! Fordi ja, jeg har testet ut det meste som finnes på markedet. Fargen sitter i opptil 1 uke, og ja den tåler både svette og tårer, da jeg trener mye og er avhengig av en som sitter godt på selv under svette treningsøkter. Produktet er økologisk og IKKE testet på dyr. Den kan også brukes av gravide, fordi ja, det er ikke alle selvbruninger som er egnet for gravide. (for dere som ikke visste det, så vær OBS på dette).

De har nå SUPERTILBUD på mine favoritter:
Sunless Tanning Mist, til KUN 159 kroner. (Før pris 349kr) Kan kjøpes HER
Sunless Tanning Mousee til KUN 179kr (før pris 470kr) Kan kjøpes HER

Akkurat nå kjører Shadowtans en påskekonkurranse der du kan vinne produkter til en samlet verdi av 1355 kroner.
Det du må gjøre for å delta er følgende:

– Lik https://www.facebook.com/shadowtansnorge
– Følg https://instagram.com/shadowtansnorge
– Ønsker du større vinnersjanse? DEL STATUSEN!

Skriv god påske i kommentarfeltet under konkurransen.
(Den går frem til Mandag 17.04)

Ønsker alle en fortsatt god påske!
Ta vare på hverandre og nyt tiden med familie/venner <3
Følg meg gjerne på instagram @idadir

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg