LET`S DO THIS

God kveld kjære lesere!

Som jeg nevnte for dere på mitt forrige blogginnlegg så startet jeg IDAG på en ny diettplan satt opp av min Coach Arve Kristoffersen. Jeg har i over 1 år fulgt matplaner og treningsplaner satt opp av han, og er strålende fornøyd, som alltids!

Dere tenker kanskje; Hvorfor sette opp en ny matplan når det ikke er så altfor lenge jeg sist fikk en slik plan? Jo, det skal jeg si dere.
Nå som jeg ikke får trent på 4-6  uker, så må maten naturligvis justeres ned for ikke å legge på seg. Det er veldig viktig å huske på balansen mellom hvileforbrenning, trening og de hverdagslige aktivitetene som utgjør hvor mye mat man kan spise løpet av en dag uten å legge på seg.
Dette er Arve RÅ på, og sammen har vi funnet en løsning som vi tror vil fungere veldig bra hos meg!

Denne matplanen er TØFF, og ja jeg har aldri ligget “så” lavt på kaloriene før. (Og jeg har fulgt planer siden oktober 2013).
Men dette er absolutt nødvendig nå som jeg ikke trener. Jeg har sittestillende jobber, og får ikke rørt meg så mye pga ryggen min disse ukene. Så jeg er bare nødt til å kutte ned på maten for å kunne vedlikeholde vekten min.

Fordi JA, jeg har endelig nådd ei vekt jeg ikke har sett på veldig, veldig lenge. Det er faktisk godt over 1 år siden sist jeg veide under 70 kilo, og det er STORT for meg! Ikke at vekten skal avgjøre hvordan du ser/føler deg. Men jeg har lenge ville kommet meg under 70kg, fordi jeg føler meg litt for tung i enkelte øvelser/aktiviteter i hverdagen. Så i dag er jeg under 70 kilo, og jeg er så GLAD.
Dere aner ikke, og dette ville ikke gått uten hjelp fra Arve!

Men ja, jeg begynte dietten i dag, og så langt går det bra!
Jeg er overrasket over hvor mye mat vi fikk på planen ut i fra hvor lavt jeg ligger på antall kalorier i løpet av en hel dag. Det er det som er så flott med en Coach, at man får hjelp og veiledning til å velge matvarer som inneholder relativt lite kalorier, MEN som metter bra. Jeg har også en del matvarer som “fyller” tallerkenen og som “lurer” hjernen til å tro at det er mer mat enn hva det faktisk er. For eksempel spiser jeg 400 gram grønnsaker til middag, noe som tilsvarer en hel frossen pose med grønnsaker. (Det er ganske så mye!!). Men slike løsninger gjør det lettere for meg å følge dietten min, fordi den skal jeg klare å følge hver dag i 3 måneder nå.

Det er i underkant av 3 måneder til jeg reiser på ferie, og derfor er jeg veldig spent på hva som vil skje med kroppen på disse 3 månedene. Jeg har både veid meg, tatt mål av hofter, rumpe, ben og mage (som er hovedfokuset mitt), og gleder meg veldig til å se utviklingen!

Det er så ufattelig gøy å pushe seg selv og se hva man egentlig er i stand til å gjennomføre. Personlig liker jeg en utfordring og det må jeg si at denne matplanen vil være i starten. Men så vil kroppen venne seg til kaloriinntaket og VIPS så går alt av seg selv. Jeg er så heldig at jeg elsker alt jeg har fått satt opp på planen, alle matvarene og ja, den er bare fantastisk!

Jeg kan virkelig anbefale deg som vil gå ned i vekt eller stramme opp kroppen, om å ta kontakt med Arve Kristoffersen. Sammen vil dere finne en løsning som passer for deg, samt å sette opp ett treningsprogram som vil gi deg raskere resultater. Det er ingen tvil om at kosthold og trening går ett i ett. Så gjør en forskjell IDAG, og book deg en kostholdsplan/treningsplan DU vil oppnå mye på disse 3 månedene før sommeren kommer! Mye kan gjøres på 3 måneder, så book i dag!

Arve sin bakgrunn:

Utdannet hos AFPT og NIH. International Certified IFBB Fitness Coach.
Arve har mer enn 20 års erfaring med styrketrening, og har jobbet som fulltids-PT siden 2008.
Er aktiv Men`s Physique-utøver og fitnesscoach.

Faglige interesser:
Arve er spesialisert på tilrettelagt trening for å jobbe rundt smerter og plager.

Har du spesifikke mål knyttet til en idrett som Crossfit, løping, Obstacle Course Race eller lignende så kan Arve hjelpe deg

INFO
Hjemmeside her
Facebook her
Instagram @stronbody_no
Arve på instagram @akfitness

 

5 kommentarer

Siste innlegg