EN LITEN OPPSUMMERING

God kveld kjære lesere!

Fredag allerede? Jammen er det blitt fredag! Denne uken har både sakte, men samtidig fort på en og samme tid, da jeg har vært sengeliggende i 3 dager. Ja, jeg har fått influensa, som sikkert halve befolkningen har hatt i vinter. Så nå var det min tur å få den. Fordi ja, jeg har egentlig bare ventet på å få den, så søndagen traff den meg! Litt spesielt å få den dagen etter å ha vært på ei sikkelig fyllekule, men sånn ble det bare. Trodd e først det bare var hangover, men det visste seg at influensa satt helt frem til i går.

Når det er sagt så må jeg fortelle om den fantastiske bursdagsfeiringen av ei god venninne av meg på lørdag. Fordi ja, det var en herlig kveld med gode jenter. Det ble sang, dans, selfies OG selfielys, gode gamle sanger, og ja mer til. Jeg kom fort i formen da mine venninner ønsker å se meg i form, så da ble det nokså mange straweberry daquiri hjemme hos meg. Så formen var virkelig på topp, og den holdt seg der til langt på søndagsmorgenen. FOR en kveld, for noen jenter! Elsker virkelig slike kvelder som blir så herlige, og gleder meg allerede til min egen bursdagsfeiring i april.

Jeg startet derimot mandagen min dårligere, og resten av uken har jeg nesten vært sengeliggende. Fordi ja, det er det eneste som fungerer for meg å bli frisk, å holde senga og holde meg i ro. Så du kan tro at jeg ble glad når jeg merket at formen var bedre i dag. Så glad for å være frisk, og setter så utrolig stor pris på de dagene jeg faktisk er frisk. Sykdom utgjør så mye, og ja takker for hver dag jeg er frisk, fordi det er ingen selvfølge. Og når man først blir syk så ser man hvor store konsekvenser det har for livet ditt. Så ja, håper jeg fortsetter å holde meg frisk i tiden fremover!

Nå tar jeg straks helg, har bare igjen noen timer på jobb nå, så tar jeg helg. Det skal bli godt, fordi denne helgen skal jeg bruke på meg selv. I morgen skal jeg stå opp uten vekkerklokke, ha meg på trening, bruke god tid på treningen, fokus på meg selv. Så skal jeg vaske og rydde leiligheten min, gå gjennom klesskapet og ja, rydde! Så blir det taco og serier på netflix. Søndagen skal jeg og ei venninne trene på det nye 3T treningsstudio på Ranheim, noe jeg gleder meg veldig til. Jeg har vært fast medlem på 3t i over 3 år, så dette blir gøy! Elsker å teste ut nye treningsstudio, og hører rykter om at dette er DØDSKULT treningsstudio!!!

Ønsker alle ei fin helg!

Følg meg på instagram @idadir

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg