LAGERTØMMING HOS SHADOWTANS

God kveld kjære lesere!

I snart 2 år, har jeg vært fast bruker av selvbruningen til Shadowtans og jeg kan ikke være mer fornøyd med produktet deres!
Det er så mye fordeler med denne selvbruningen og tenkte derfor å ramse opp kort og enkelt:

– Økologiske produkter
Ikke testet på dyr
– Kan brukes av gravide
– Fargen holder opptil 6 dager
Mørk og fin brunfarge
– Lett å påføre
– Finnes i både spray og mousse
– Kjører ofte gode tilbudskampanjer

Så ja, er det rart jeg elsker denne selvbruningen?
Det aller beste med denne er at jeg får en så mørk, fin og jevn brunfarge! Jeg har prøvd flere typer selvbruning, der jeg har blitt oransje, og flekkete. Men denne gir meg ett perfekt resultat. Ettersom jeg sluttet med solarium for 2 år siden, så har virkelig selvbruning vært min løsning på å fremdeles føle meg fresh og fin året rundt – og da på den SUNNE måten!  Selvbruning er ikke skadelig for deg, og derfor føles det ekstra godt å være brun, da jeg vet at jeg tar vare på kroppen/huden min. Jeg utsetter meg ikke selv for UVA stråling, og kan derfor holde meg yngre lengre. Fordi ja, det er ikke til å legge skjul på at solstråler ødelegger huden din gjennom tiden!

Akkurat i disse dager så kjører Shadowtans LAGERTØMMING på alle produkter!!!
Dette er virkelig sjansen til å sikre deg produkter av kvalitet til en god pris. Grunnen til dette store tilbudet er at designet på produktene skal endres, og derfor må de selge ut alle produkter de har på lager per dags dato.

PRISER:
Mousse: 179 kr (før pris 479kr)
Kjøpes her
Spray: 159 kr (før 259kr)
Kjøpes her

Elsker brunfargen jeg får av å bruke selvbruningen fra Shadowtans!

Informasjon:
Nettside her
Facebook her
Instagram @shadowtansnorge

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg