BRUNFARGE TIL JULEBORDSESONGEN

God fredagskveld alle sammen!

Det er fredag, og helgen står for tur. Desember er en måned der det skjer mye, det er både julebord, fester, avslutninger, familieselskap, og mer til. Jeg for min del har julebord med jobben allerede i morgen. Og i den forbinelse så skal jeg smøre meg inn med selvbruning fra Shadowtans i kveld. For ja, for meg er det viktig å ha en fin brunfarge i disse juletider. Dette er virkelig tiden der du skal bruke kjoler og “stråle” på julebord, avlsutninger og på middager hos slekt/venner. Derfor er det viktig for meg å føle meg fresh og fin, og da betyr det mye for meg å være brun.

Så ja, i kveld skal jeg skrubbe huden med peeling fra Shadowtans. Det er veldig viktig å peele huden for å få ett jevnt og fint resultat. Deretter påfører jeg en lett fuktighetskrem, for så å påføre selvbruning direkte på huden. Deretter legger jeg meg, og våkner opp etter 8 timer, for så å dusje av det “overflødige” av selvbruningen. Resultatet gir en jevn og fin brunfarge som holder i opptil 7 dager.

Jeg har vært fast tilhenger av Shadowtans sine produkter i over 2 år nå, og sverger på at denne gir deg en fin og naturlig brunfarge! Du kan selv bestemme graden av brunfarge, ved å legge flere lag om du ønsker en dypere brunfarge.Selvbruningen finnes i både spray og mousse.

Akkurat nå har de juletilbud på sine produkter, og du får opptil 60% rabatt, om du bestiller FØR 16.12.
Sjekk tilbudet her
Spray: 149kr (før pris 349kr)
Mousse: 149kr (før pris 479kr)
Peeling: 119kr (før pris 249kr)
Fuktighetskrem: 119kr (før pris 249)

Gjør som meg, og sikre deg en jevn brunfarge før julebordsesongen slår til.

For mer informasjon:
Facebook her
Nettside her
Instagram @shadowtansnorge

 

3 kommentarer

Siste innlegg