DA VAR DET FREDAG IGJEN

God kveld kjære lesere!

Det er fredag, -1 grader i Trondheim, snøen har lagt seg og jeg tar helg om 4 timer. For ja, jeg har frihelg! Det skal bli så utrolig godt å få fri denne helgen, da det har vært mye jobbing (som alltid). Men nei, jeg skal ikke klage, jeg er veldig glad for at jeg har en jobb å gå til. Og derfor er det ekstra godt å faktisk ta fri lørdag og søndag, med GOD samvittighet. For ja, jeg elsker å jobbe, tro det eller ei. Jeg elsker jobbene mine, og vet ærlig talt ikke hva jeg skulle gjort uten de!

Denne uken har vært bra på alle mulige matter, jeg har virkelig fått utnyttet dagene selv om jeg har jobbet mye. Har fått inn noen gode treningsøkter, og det betyr mye for meg. Jeg har overskudd i hverdagen, selv om jeg går på underskudd når det gjelder mat. Som sagt, jeg har vært på en kostholdsplan fra min coach Arve Kristoffersen i snart 1 mnd nå, og forandringene har begynt å skjedd allerede. Jeg er så glad over resultatene jeg har oppnådd hittil og så motivert!

I morgen har jeg planer om å få ryddet og vasket hjemme i leiligheten, samt å rydde i klesskapet mitt. (som virkelig er på tide). Jeg skal få solgt unna både sko, jakker, kjoler og mer, så det er det jeg skal bruke helgen min på. Det føles så godt å ikke stresse med å dra ut i helgen, fordi ja, jeg er ganske lei av å dra ut på byen. Det er det samme som skjer hver helg, og nei, det orker jeg ikke bruke tiden min på. Så jeg skal surre meg inn i pleddet i morgen kveld, i en nyvasket og ryddet leilighet, tenne stearinlys, unne meg en questbar og bare kose meg, i eget selskap!

Forrige helg var også en rolig helg for min del, da jeg hadde jobbhelg på flyplassen. Jeg har jobbhelg hver 5 helg, så jeg skal ikke klage. Men når jeg først har jobbhelg så er det jobbing hele helgen. Lørdagen var det Halloween feiring, men for min del tilbragte jeg kvelden på treningsstudio med min lillebror. Sammen fikk vi ei beinhard økt! Også ble kvelden avsluttet med film og taco hos mamma. Utrolig godt å ta livet med ro!

Når det er sagt, så skal jeg treffe to gode venninner av meg på søndagen, og jeg håper at været holder seg fint. Da skal vi gå en tur rundt Nidelven her i Trondheim. Noe som er en veldig fin gåtur, vell og merke. Det er så godt og friskt for kroppen å få rørt seg, også utendørs. Det er for gjort å bli for avhengig av treningsstudio og tredemøller, så derfor er det viktig å bruke naturen også. Jeg har ihvertfall bestemt meg for å ta i bruk skiene mine MYE mer enn jeg gjorde i fjor. Ski er jo GØY, men også en veldig krevende sport. Jeg må bare lære meg teknikken så tror jeg at “alt løsner”.

God helg alle sammen!
Følg meg gjerne på instagram @idadir

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg