EN GLEDELIG NYHET

God kveld kjære lesere!

Er det ikke rart hvor “naken” man kan føle seg når man føler at det er noe som mangler? Ta meg for eksempel. Nå har jeg vært uten negler i snart 3 uker, og jeg har følt meg veldig naken i lang tid. For noen kan det høres helt teit ut, mens for dere andre, så har dere full forståelse for dette. For ja, man føler seg naken når man ikke har det man til vanlig bruker å ha. Om det ga noe mening?

Ihvertfall, i går var jeg innom min faste negldesginer Trude for å legge nye freshe negler. Hver gang er det store spørsmålet hvilke type negler vi skal legge, og alltid finner vi frem til en løsning som viser seg å være perfekt. Denne gangen gikk vi for en lyse blå/lilla farge, med glitter på noen av neglene. Jeg likte kombinasjonen som Trude satte sammen, veldig godt, og ble som alltid fornøyd!

Trude har tidligere jobbet på Stjørdal, men fra 1.November er hun å finne i Trondheim! Hun skal begynne å jobbe hos Solsiden Spa, avdeling Midtbyen.  Dette er jo kjempe nyheter for min del, da flere av dere kan benytte dere av Trude. Fordi JA, hun er best på det hun gjør. Aldri har jeg opplevd at neglene sitter så godt som når Trude legger negler på meg. Jeg kan ha neglene opptil 4 uker uten at de verken blir stygge eller faller av, og det opplever man ikke overalt. Flere av mine venninner har gått hos Trude, og fortalt meg at neglene sitter like godt hos de.

Hvis du vil ha nydelige negler som holder i flere uker, benytt deg av Trude!
Se mer av hennes arbeid på instagram @negldesigntrudelockert

For booking:
Ring 73 83 36 00 / 93 80 03 66
Facebook her
@nelgdesigntrudelockert

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg