IKKE HELT DER…ENNÅ!

God kveld kjære lesere!

Da har jeg vært hjemme en ukes tid, og siden da har det gått i ett. Denne uken er heller ikke roligere, tvert imot enda mer hektisk enn forrige uke. Ferien er absolutt over, og det merkes godt på kroppen. Jeg skal ærlig innrømme at det er tøft å være tilbake på jobb igjen etter 3 uker med ferie, avslapping, god mat og late dager på stranda. Det er tøft for kroppen å komme tilbake til rutiner, og jeg må ærlig innrømme at jeg ennå ikke “helt er der”.

Selve jobbingen har jeg kommet i gang med, men når det gjelder treningen, – så sliter jeg litt. Har liksom ikke fått den treningsmotivasjonen som jeg hadde før jeg reiste nedover. Og det skyldes nok at kroppen har levd litt for godt i Thailand, og ikke ser like stram ut som den gjorde før jeg reiste nedover. Klærne sitter trangere og det er ikke like gøy å starte på med treningen igjen. Jeg er ikke helt der… ikke ennå! Men en dag og gangen, så er jeg sikker på at treningsgleden og motivasjonen plutselig vil dukke opp!

Forutenom jobb og trening så har jeg fått presset inn litt tid med venniner og familie, noe som alltid er koselig! Forrige uke var jeg på besøk hos min bestevenninne som hadde fått ei lita prinsesse!! Ååå, for ett nusk hun var, sikkelig nydelig jente, som jeg er så heldig å få være “ekstra tante” for. I går var jeg på babyshower til en annen god venninne av meg, noe som var veldig stas. Wow, nå er det mye baby`er rundt omrking her. Men gud, så koselig det er!

Nå tar jeg en dag om gangen, også får jeg bare holde ut denne uken så godt jeg kan.
Ønsker alle en fin uke.

Følg meg på instagram @idadir

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg