4 ÅR MED BLOGGING

God kveld kjære lesere!

Vet dere? Jeg har snart hatt denne bloggen i 4 år!!
Oktober 2012 startet jeg opp denne bloggen, uten å ane at den ville være så lenge! Når sant skal sies så har det vært store forandringer på bloggen min gjennom disse 4 årene, men fremdeles holder jeg den i livet, noe jeg er litt overrasket over selv. Mange spør meg hva årsaken var til at jeg begynte å blogge, andre spør meg hvor lenge jeg vil fortsette å blogge. Og vet dere? Jeg vet faktisk ikke hvor lenge jeg vil holde ut med bloggingen. For meg så er bloggen ett slags fristed der jeg kan dele tanker, meninger og følelser med dere.

Dette er ikke en jobb for meg, men mer ett fristed. Noe jeg synes er veldig viktig å huske på. Jeg driver ikke denne bloggen for å komme høyt på blogglisten, men kun for min egen del. Litt som en slags dagbok, om du kan kalle det for det, offentlig dagbok. Mange kan være skeptiske til å dele så mye av seg selv, og være en “offentlig” person slik som jeg har blitt gjennom disse 4 årene med bloggen. Men det gjør meg ingenting, jeg liker å dele ting med dere jeg. For meg har det ikke vært noe negativt å ha denne bloggen, og jeg trives veldig godt med å skrive for dere.

Som jeg skrev ovenfor, så har jo bloggen min endret seg veldig siden 2012, da jeg skrev om min romanse med en tyrker, ferden for å få han til Norge, giftemålet vårt, til at jeg begynte å blogge mye om makeup/fashion. Jeg la ut “dagens outfit” bilder, og bloggen ble en mer beauty blogg. Så endret jeg konseptet til at den ble en treningsblogg, der jeg skrev om treningsplaner, mine mål og styrkeøkter. Til å være den bloggen som finnes idag; en blanding av ALT. Jeg skriver egentlig mer bloggen som en dagbok, der jeg kommer med innspill fra hverdagen min. Trening, mote, sminke, fest, venner, familie, ferie og alt det som følger med I livet mitt. Og vet dere? Det er akkurat den type blogg jeg skal fortsette å være. Den skal handle om meg, og mitt liv, og jeg er så glad for at dere som leser bloggen min liker den for akkurat den slik som den er nå.

Selv om jeg ikke blogger like ofte som jeg gjorde for noen år tilbake, så sørger jeg for å holde dere oppdatert om det er noe nytt og spennende som skjer i livet mitt. Selv om jeg selv vil si jeg har ett ganke A4 liv, med jobb, trening, venner og familie, så holder det I massevis for meg, og tydeligvis for dere som også leser bloggen min.

Dessuten er jeg veldig takknemlig for folk rundt meg som støtter meg I bloggingen min, leser bloggen min og som gir meg tilbakemeldinger på at jeg faktisk gjør en god jobb. I helgen var jeg ute med noen venner, og da fikk jeg meg en hyggelig overraskelse fra ei vennine av meg. Fordi du skjønner, jeg snakker egentlig sjeldent om bloggen min med andre venner, men akkurat på denne festen så begynte hun ene venninnen min å spørre om bloggen min, og ga meg tidenes kompliment.

Vet du hva hun sa?
“Ida, jeg må si jeg er imponert over jobben du gjør med bloggen din, at du skaffer deg sponserer og klarer å opprettholde bloggen tross all jobbingen og treningen du gjør. Fordi ja, jeg tror det er en tøff jobb å “konkurrere” med andre bloggere og du gjør det veldig bra”.

DET, er noe jeg ikke har hørt på veldig, veldig lenge, og det varmet veldig. Så tusen takk for slike hyggelig tilbakemeldinger, det setter jeg stor pris på. Og selvfølgelig takk til dere lesere som fortsatt leser bloggen min etter 4 år.

Følg meg gjerne på instagram @idadir

Bilder fra tiden med blogging

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg