DSMFITWEAR – KICKSTARTER UKEN MIN

God kveld kjære lesere!

Det er mandag, ny uke, ny måned, og hva passer da bedre enn at jeg har fått tilsendt nye treningsprodukter fra dsmfitwear? Perfekt start på uken for min del. Jeg har lenge ventet på en pakke fra dsmfitwear, min samarbeidspartner. Og denne gangen ventet jeg på en tights som de lanserte forrige uke. Det er ingen hemmelighet at treningsklær gir meg så mye mer motivasjon, og derfor var det ekstra gøy at jeg fikk tilsendt noe nytt.

Jeg har jo tidligere sagt at motivasjonen er sånn 50/50 akkurat nå, så derfor var det kanskje dette som skulle til for å få meg i gang igjen, 100%. Til min overraskelse så var tightsen ROSA, en farge som passer meg utmerket. Tightsen er veldig behagelig å ha på seg, stoffet sitter godt, og det pustet godt under økta. Den er normal i størrelsen, og jeg har XS, kunne også brukt en S.

Er du som meg at du får en ekstra motivasjonboost når du føler deg fresh på trening? Det gjør virkelig noe med hele økta, og man gir gjerne litt ekstra om man føler seg fresh. Så ta en titt på deres nettside, og finn noen favoritter du også!
Pris: 499kr

For mer informasjon om produktene deres, sjekk ut fb siden her
Jeg må si jeg ELSKER denne tightsen, den er bare helt RÅ!

Følg meg på instagram @idadir
Følg @dsmfitwear for flere nyheter

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg