TILBAKE TIL HVERDAGEN

God kveld kjære lesere!

Mandag, halvveis ute i juli måned, og jeg har hatt 1 uke FERIE. Jammen har det gått fort, fy søren! Som dere sikkert vet så har jeg vært 1 liten uke i flotte Lofoten sammen med familien min. Det har vært utrolig godt å bare koblet helt av og tatt livet med ro. Selv om det å være på ferie med en stor gruppe på 13 stykker kan være slitsomt, så har jeg i hvert fall hatt fri fra jobb. DET var det viktigste for meg, koble litt av og tilbringe tid med familien.

Vi hadde en utrolig fin reise, og jeg skal fortelle mer om ferien min i ett senere innlegg, der jeg får delt massevis av bilder med dere. Men nå ønsker jeg bare å titte innom for å si at jeg har det bra, og at i helgen var det andre gang dette året at jeg drakk alkohol. Woho, det var SÅÅ gøy!

Vi var en gjeng jenter samlet til meg, sikkelig jentevors med jentesanger, sang, selfies (med selfiestick selvfølgelig), og ja, GOD stemning. Hele kvelden var bare super, og jeg kosa meg så mye med jentene mine! Formen dagen derpå var derimot ikke noe å skryte av. Jeg og søstra mi syntes synd i oss selv, så vi dro på sushibufe og spiste 43 biter, ja. 43 biter. Jeg går alltids amok på sushi bufe, og kunne nok spist enda flere biter om jeg ikke sparte litt plass til desserten. Som forresten ble dream is, og oreokjeks. Ja, så må vi ikke glemme sjokolademelken! Åjada, jeg har virkelig kosa meg i helgen, og det har vært godt.

Fordi NÅ, er det tilbake til normalen. I dag har jeg allerede gjennomført 2 treningsøkter, med både styrke og spinning. Maten er handlet inn for uka, og det er tilbake til den “vanlige” livsstilen. Jeg tenker å skjerpe formen litt frem mot “Findings festivalen” som er i Oslo 19-21 august. Noe jeg gleder meg så sinnsykt mye til! Det blir vilt, for så å reise på 2 ukers ferie til Thailand med en av mine beste venninner. Så nå er det bare å jobbe på, også har jeg mye godt å se frem til.

Ønsker alle en kjempe fin uke, og husk: NYT!

Følg meg på instagram @idadir


 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg