IT`S BACK

God kveld kjære lesere!

Vi er godt i gang med uka, og denne uka har faktisk føltes veldig bra. Fordi ja, det har vært noen tøffe uker siste tiden, med tanke på hektiske dager, lite tid til både trening og søvn. Alt dette henger jo sammen, og når man da først har gått i et slikt dårlig mønster, er det alltids tungt å komme seg tilbake. Men nå, – nå føler jeg at jeg er tilbake der jeg var.

Ting går bedre, jeg tar meg mer tid til å slappe av, roe ned kroppen, sørge for å få nok søvn og sist men ikke minst har jeg fått trent sikkelig godt i 1 ukes tid nå. Og vet dere? Det føles så godt å få tilbake den treningsgleden jeg har kjempet for de siste ukene. Jeg skal ikke skryte på meg og si at treningsgleden er enorm, men den er tilbake, litt etter litt. Nå kan det bare gå oppover, og jeg har allerede planlagt flere treningsøkter med venninner uken her, så jeg kan ikke “backe ut”. Det er dette som er så flott med å ha venner som pusher deg, fordi du vil jo ikke svikte ei venninne som forventer at du skal møte henne? Sli ker i hvert fall ikke jeg. En avtale er en avtale, så lett er det bare!

Nå er klokken 19.30, det er 20 varmegrader og strålende sol her i Trondheim. Men vet dere hvor jeg befinner meg? Jo i senga, med PC`n godt plantet mellom meg og dyna mi. Det føles godt å ikke gjøre en shit, bare ta livet med ro. Og en annen ting? Jeg skal faktisk legge meg nå å få noen timer søvn. Ja du hørte riktig, halv 8 og jeg skal sove. Jeg står ovenfor ukas siste nattvakt på Posten, så jeg begynner på jobb 01.45 – 05.30 i natt, og derfor er det godt å få noen ekstra timer på øyet før jeg skal på jobb.

Det er sjeldent jeg får så mange timer på øyet, men i kveld tar jeg meg tid til det, og har overhode ikke dårlig samvittighet for at jeg ligger inne i dette sommerværet. Søvn er viktig for å få ting til å fungere, og det skal jeg fortsette å verdsette, selv i en hektisk hverdag.

Ønsker alle en fortsatt fin kveld.

Følg meg på instagram @idadir

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg