EN ANNERLEDES UKE

God kveld kjære lesere!

Vi er ved slutten av uka, og denne uka har for min del vært veldig spesiell. Som jeg nevnte for dere tidligere uken her så hadde jeg ennå ikke trent da vi var halveis ut i uken. Planen var å få lagt inn noen gode treningsøkter på slutten av uken, men vet du hva som skjedde?

Jo, jeg kom meg faen ikke på trening en eneste dag, før IDAG. Så ja, uka her har vært veldig spesiell. For meg som er vant til å trene 5 dager, så må jeg klare meg med 1 treningsøkt. Og ja, kroppen føles veldig tung og jeg har faktisk mye mindre energi nå enn jeg hadde forrige uke. Fordi ja, det er sant. Trening gir overskudd. Så jeg gleder meg veldig til ei ny uke, fra og med i morgen skal jeg tilbake til rutiner, og det skal bli kjempe herlig! Gleder meg virkelig til å ta fatt på kroppen og få i gang systemet igjen!

Hva er grunnen til at jeg ikke har trent hele uka her? Hm, det er vanskelig å si. Men jeg vet at jobbing har vært mye av årsaken, da jeg har jobbet meg nesten i hjel. Og i tillegg har jeg vært med på alt som har skjedd, fra både venninnekvelder, personalmøte, restaurantbesøk med jobben, babyshower og mer til.

Så tilbake til babyshower! Min beste venninne skal nemlig ha baby i midten av august, og derfor var vi en god gjeng med jenter som stilte opp og ordnet i stand for snuppa vår. Hun ante fred og ingen fare da hun ankom hjemme hos sin kjære mor, og skulle i “bursdag”, men egentlig skulle hun i sin egen babyshower. En kveld med god mat, drikke og god stemning. Herlighet så koselig det er å få ta del i det som skal skje nå frem mot august. Det er så stas med all den pynten, gavene og stemningen rundt det å ha babyshower. FOR en kveld. Da jeg dro derfra følte jeg virkelig at Jannicke fikk den oppmerksomheten hun fortjente, og at jeg var med på å bidra til at hun fikk en minnerik opplevelse!
Håper alle har hatt ei fin uke!

Følg meg på instagram @idadir

4 kommentarer
    1. Håper du kommer tilbake til treningen neste uke, blir vel sånn noen uker også! Så fint av dere å arrangere en babyshower, så koselig 🙂
      Ønsker deg en fin uke!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg