UVANT START PÅ UKEN

God kveld kjære lesere!

Vi er godt i gang med uka, og vanligvis har jeg allerede fullført 2-3 treningsøkter, men vet du? Denne uka har jeg ennå ikke kommet meg på trening! DET er uvant meg, og jeg kjenner at følelsen av å ikke ha trent en eneste dag uken her er litt både og. Jeg kjenner på den gode følelsen av at jeg har tilbring tiden min på personer som er glade i meg, men så kjenner jeg igjen på den skyldfølelsen av å ikke ha vært på trening.

Du har sikkert kjent på den følelsen selv? Når du går uke etter uke å ikke ha vært på trening, den følelsen du sitter med? Jeg må ærlig innrømme at det kribler i fingrene etter å komme seg på trening i morgen. Fordi DA smeller det. Da skal jeg gi alt og bare kose meg med treningen, null stress. Den treningsgleden jeg kjenner ovenfor morgendagen er bare så herlig. Jeg kan nesten ikke vente til klokken tikker 15.00 og jeg er ferdig på jobb i morgen. Skifte fra uniform til treningsklær og dra rett på ei styrkeøkt, for så å avslutte med 45 minutter pulsspinn. WOW!

Så hva har jeg gjort hittil denne uken som har vært viktigere enn trening? Joda, det skal jeg si dere. Jeg startet uken min med ett besøk hos HERA frisøsalong, der jeg fikk satt på clip on extensions. Kommer tilbake med oppdatering senere. Etter besøket hos HERA, dro jeg til byen for å treffe en av mine beste venninner på Starbucks. Jeg bare elsker Starbucks, fordi de tilbyr nemlig sukkerfrie siruperi- and I love it. Det er en standard hver gang jeg bestiller cappuccino så bestiller jeg med laktosefri melk og sukkerfri karamell eller vanilje sirup. Yummi.

Etter ett koselig kaffebesøk, var egentlig planen å dra innom ulike butikker å levere inn noe klær jeg aldri har brukt. Men det skulle vise seg at visakortet fikk en stor påkjennelse. Fordi FY søren så mye fint det er i butikkene for tiden. Jeg endte opp å bruke mange tusen på klær, og da garantert klær jeg ikke har behov for. Fordi jo, jeg har klesskapet FULT fra før. Men det er så utrolig gøy å bare shoppe, og ekstra gøy når feriepengene er kommet på konto. Vanskelig å ikke gå bananas da.

I går var det personalmøte på flyplassen, og etterpå tok vi turen til UNA restaurant i Trondheim, på solsiden for å spise en bedre middag. Og ja, jeg la dietten på hylla i går og unnet meg en stor biff, poteter og grønnsaker. Og det smakte himmelsk. Jeg må bare si det; jeg føler meg så utrolig heldig som har så flotte kollegaer, og de har blitt som en familie for meg. Jeg har jobbet med de i snart 9 år nå, og den kjemien vi har – kan ikke forklares!

Så ja. det har vært lite tid til trening, men fy søren, jeg sitter igjen med ett smil om munnen og god samvittighet for at jeg har prioritert tiden min på gode folk. Men jeg må innrømme at treningen i morgen blir KANON bra, og jeg rååå gleder meg!

Ønsker alle ei fortsatt fin uke, og NYYT!

Følg meg på instagram @idadir

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg