20 % PÅ TIGHTS FRA FITNESSBODY

Kjære lesere!

Vet dere hva? I hele helgen kjører fitnessbody 20% på alle tightser på sin nettside!
Tilbudet finner du her.

For meg så er det viktig å føle meg vell når jeg er på trening, og når jeg får gleden av å kjøpe meg noe nytt, så klør det i fingrene etter å få brukt de på trening. Snakk om motivasjonsboost til tusen!

Hvordan er det med dere? Om dere føler dere vell i noe, vil ikke du også da vise deg frem? Akkurat slik er det med treningssklær. Jeg har så mye glede av å kjøpe meg noe nytt, at selve treningen blir som en lek.

Derfor passer det ekstra godt at det er 20% på alle tightser KUN denne helgen. Så her kan du virkelig gjøre ett kupp. Ta en titt innom deres nettside da vell, og finn din favoritt tights til en rimelig penge.

Ønsker alle en fortsatt fin lørdag!

Informasjon;
Nettside her
Instagram: fitnessbody.no

Et lite utvalg av tightsene som er 20% avslag på

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg