BESKYTT HUDEN DIN I SOMMER

God kveld kjære lesere!

Det er fredag, overskyet men grei temperatur her i Trondheim, og jeg har jobbhelg. Fordi ja, hver 5 helg har jeg jobbhelg på flyplassen, og vet du? Jeg synes disse helgene bare går fortere og fortere. Vips så var 5 uker gått, og jeg har jobbhelg. Men det gjør meg ingenting!

Selve jobbhelga mi er ganske tøff, og det er ikke tid til mye annet når jeg først har jobbhelg. Da jobber jeg fredag: 14-22, lørdag 09 – 15.30 og søndag 11.00 – 21.30. Så ja, det er ikke mye annet enn jobb jeg har tid til. Men som sagt, det er helt greit, jobb er viktig!

Tenkte egentlig å skrive litt om det å ta vare på huden sin i sommer. Fordi som dere vet, er jeg ekstremt varsom med både solarium og vanlig sol utendørs. Etter min hudscanning hos Injeksjonsspesialisten for 1,5 år siden så har jeg vært “anti sol”, og derfor vil jeg gjerne skrive ett innlegg om bruk av solkrem og andre hudprodukter som vil beskytte deg mot solstråler nå i sommer. Fordi jo, vi har faktisk hatt en del finvær her i Norge og det vil nok fortsette utover sommeren.

Jeg vet at det å bruke solkrem er stress for mange, og at vi ønsker å bli så brun som bare mulig når solen først kommer til Norge. Men er du klar over hvor mye den kan ødelegge for huden din i etterkant? Fordi JA, tro meg, jeg har vært der. Jeg har tatt solarium 3-4 ganger i uken, jeg har steket meg i olje og ulike solariumskremmer for å bli brunest mulig. Jeg har vært der, så jeg kan med hånden på hjerte si at jeg skjønner DEG som vil bli brunest mulig, og som overhode ikke vil bruke solkrem for å “hindre brunfargen” å legge seg på kroppen/ansiktet ditt.

Jeg husker så godt den tiden jeg var “fargeblind”, og følte meg blek, mens i virkeligheten så var jeg svart. Svart som selveste natten. Jeg nektet å høre når folk anbefalte meg å bruke solkrem, og ga blanke faen i alt som ble sagt om både rynker, hudkreft og føflekker. Jeg skulle bli brun, og ikke faen om solkrem skulle få hindre meg i å få farge!

Men der vil jeg bare si, det er DUMSKAP! I en alder av 26år er jeg endelig klar over hva sol gjør med huden vår, mye takket være de dyktige damene på Injeksjonsspesialisten. Dere forstår ikke hvor takknemlig jeg er for at jeg har kuttet ut bruk av solarium, og at jeg har fått tilpasset produkter som er egnet for huden min nå mot sommeren. Fordi JO, det er sterk sol, også her i Norge. Og dette vil sette spor hos deg.

Vil du virkelig se ut som du er 50 år når du er i en alder av 30? Er det virkelig verdt det å være “brun og blid” når du ser ut som en skrukkete rosin om 5,10 eller 15 år? Jeg sverger som sagt til selvbruning fra Shadowtans, og bruker hudprodukter som har bygget opp huden min etter tidligere solskader fra Elixir. Disse kremmene får du kjøpt hos Injeksjonsspesialisten. De setter opp en pakke for deg, som jeg på det sterkeste anbefaler deg å bruke.

Her er det snakk om både rens, serum, solkrem for ansikt og mye mer. Ta kontakt med Injeksjonsspesialisten for å få tilpasset produkter som er tilpasset DEG, og jeg skal love deg at huden din vil takke deg.

Huden min har aldri sett så bra ut som den gjør per dags dato. Og JO, jeg får daglig høre at jeg har så mye glød i huden, og det er virkelig takket disse flotte produktene jeg har brukt i over 1,5 år.

Gjør meg en tjeneste, bruk solbeskyttelse i ansikt/kropp og ta vare på huden din i solen. Den vil takke deg senere, og du vil både se og føle deg bedre, både idag OG om 15 år.

For mer informasjon om produkter jeg bruker:

Selvbruning – Shadowtans
Elixir produkter (hudprodukter) – Injeksjonsspesialisten

Følg meg på instagram @idadir

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg