SUMMER VIBES

God kveld kjære lesere!

Vi er kommet halvveis i uka og denne uka har virkelig startet godt for min del. Jeg tror nok at det fine været har gjort at uka har startet så godt, fordi fy søren for en temperatur vi har her i Trondheim. På mandag var jeg innom HERA frisør salong som ligger her i Trondheim, og der ble jeg sittende i godt over 6 timer. For JA, vi fikk gjort mye med håret mitt på denne dagen. Jeg skal skrive ett og flere blogginnlegg om hva vi gjør med håret mitt i tiden fremover. Fordi dette er så spennende!

Etter 6 timer i frisør stolen så bestemte jeg meg for å være litt impulsiv, og droppe treningen. Ja, du hørte riktig. Jeg droppet treningen på en mandag. Mandager er som regel dagen der jeg kickstarter treningsuken min, men denne uken droppet jeg treningen, til fordel for grilling og chill med noen kompiser av meg. Det føltes så utrolig godt å bare komme seg litt ut, få frisk luft og ha kvalitetstid sammen med noen flotte mennesker. Null stress, bare leve i nuet.

For ja, jeg er kanskje litt for dårlig til å leve i nuet, fordi mye er “planlagt og tilrettelagt” hos meg pga en hektisk hverdag. Så dette må jeg bli flinkere til, ta ting litt mer på sparket og bare hive meg med på ting. Dette var faktisk ett av mine nyttårsforsett, og jeg må dessverre si at jeg har ikke fulgt opp dette punktet noe særlig. Så her må jeg jobbe!

I går hadde vi også en fin dag her i Trondheim, og da fikk jeg nyte været i parken med bestevenninna mi. Det var så godt å bare ligge der, spille musikk, chille, drikke proteinkaffen min og prate om alt og ingenting. Etter parken dro jeg og ei venninne til KILROY som er ett reisebyå som ligger nede i byen, for å planlegge Thailand tur i november. For JA, jeg skal til Thailand!! Har helt glemt å fortelle dere det, men det blir en “sen sommerferie” i slutten av november.

Grunnen til at jeg bruker KILROY reisebyrå er fordi de er eksperter på reiser i Asia området, og har mye kunnskap om hva vi bør gjøre der nede. Det er også viktig for meg å få opplevd mest mulig når man først reiser nedover. Skal forteller mer om planene og hvor i Thailand vi skal, når ting er på plass. Can`t wait!

Avsluttet gårsdagen med ei knallhard pulsspinn økt med ei venninne, for så å lade opp til nattjobbing. Fordi ja, denne uken jobber jeg 5 dager natt, + at jeg har jobbhelg på flyplassen uken her. Så ja, mye jobbing. Og da er det viktig å prøve å hvile ut litt, selv om jeg er som en durazell kanin som vil få med seg alt.

I dag har vært en perfekt dag hittil. Har vært på pulsspinn time til en av mine beste venninner. Det er ekstra gøy å spinne når venninna di er instruktør, fordi du gir liksom litt mer enn du vanligvis gjør. Etter spinning økt i dag, rakk vi ei kjapp styrkeøkt før jeg dro hjem og fikk middag besøk.

For ja, jeg går ennå på diett, men det er så utrolig godt å ha venninner som er klar over det og respekterer det. Derfor er det så godt å få besøk av Ida, som er en av mine beste venninner. Hun vet at vi må skille maten når vi steker maten, og veier opp og deler opp. DEN følelsen er så utrolig god, og det gjør meg så godt å ha slike venninner som er der for meg og støtter meg i mine valg. Kan ikke få sagt nok hvor takknemlig jeg er for å ha slike mennesker i livet mitt <3

Nå ligger både jeg og venninna mi som noen slakt på sofaen, og det har vi virkelig fortjent. Den følelsen når man har gitt alt på trening, spist sunt og føler seg mett og god, så har man lov til å føle seg bra og si til seg selv at det er lov til å skryte litt av seg selv når man føler man har hatt en bra dag!

Ønsker alle ei fin uke, og gjør det beste ut av det!

Følg meg på instagram @idadir


 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg