SOMMER FORBEREDELSER

God kveld kjære lesere!

Kan du tro at det er 1.juni i morgen? For meg har det ennå ikke helt gått opp at vi faktisk nærmer oss sommer, fordi jeg synes dette året har gått så utrolig fort. Når det er sagt så er det ingen bedre måte å gå inn i juni måneden på enn hva vi gjør I disse varme sommer dagene her I Trondheim. Temperaturene er godt over 20 grader, og det ser ut som været vil fortsette ut neste uke! Det er så fantastisk herlig å bare kjenne på varmen og tenke at SNART er det sommerferie.

Når vi går sommeren i møte så er det viktig for meg å gjøre unna en del forberedelser, blant annet brasiliansk voksing, voksing av ansikt og legge nye freshe negler. Jeg synes det er så viktig å føle seg vell når sommeren kommer, og unner meg derfor slike “luksustjenester” som det gjerne kan kalles. Som jeg har nevnt tidligere går jeg til “innkjøp” av brasiliansk voksing, og HALLELUJA, det er seriøst verdens beste oppfinnelse! Vil du ha en lettere sommer anbefaler jeg deg virkelig å teste det ut, fordi du vil ikke angre ett sekund. Jeg bruker også å vokse ansiktet mitt, fordi da synes jeg sminken legger seg jevnere og blir finere på sommeren. Alle har jo små dun I ansiktet som vises mer når solen titter frem, og disse synes jeg det er veldig godt å få fjernet.

Når det gjelder negler, så er jeg avhengig av å dra til Trude Lockert som jobber på Stjørdal Negldesign for å få fikset neglene mine. Har gått til henne I godt over ett år nå, og kan ikke si meg mer fornøyd. Hun er så dyktig, og neglene holder faktisk opptil 4 uker. All ære til Trude som får meg til å føle meg fresh og fin, selv om jeg driver med tung styrketrening. Den følelsen av å ha fine negler er litt vanskelig å forklare, men det betyr mye for meg i hverdagen og ikke minst på jobb. Hendene blir så mye finere når man har lange og velstelte negler. Love it <3

PRISER

Pris for negler:
Nytt sett: 910

Pris for brasiliansk voksing:
650 (første gang)
570 (påfølgende behandlinger)

Denne gangen gikk vi for en sommerlig look, og jeg digget den!
Er du interessert i nye negler av GOD kvalitet og ulike typer design?

Ta kontakt med Trude på tlf: 93800366
Følg henne på instagram @trudelockert for inspirasjon

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg