NOE Å SE FREM TIL

God kveld kjære lesere!

Ååååå, nå går jeg bare å teller dager til jenta mi kommer fra Tromsø og skal bo hos meg i noen dager. Jeg er så heldig å få feire 17.mai med denne jenta i år, og det gleder jeg meg sinnsykt mye til. I år, kontra i fjor, skal jeg faktisk bruke bunaden min, delta på champagnefrokost, se på toget, kjøpe meg is, og ja , tilbringe tid med venner og spise en god middag.

Grunnen til at jeg nevner dette for dere, er fordi i fjor, – da ble ingenting av dette gjennomført. Da lå jeg i foster stilling i senga mi fra morgen til kveld på selveste 17.mai. Kanskje en kjent stil for noen, men dette var min første 17.mai der jeg ikke orket tanken på å få på meg verken bunad eller i det hele tatt tanken på å reise seg fra senga var forferdelig.

Så ja, denne 17.mai blir rake motsatte. Da blir det å utnytte dagen til det fulleste. For min del blir det en edru dag/kveld (ikke noe sjokk for dere, da jeg skal være edru frem til 1.juli). Men tilbake til besøket mitt fra Tromsø som kommer om ikke lenge, – jeg gleder meg sånn! Det er så utrolig stas å få besøk av ei venninne. Legge oss sammen, våkne sammen, spise en god frokost sammen, sminke oss sammen, ja. gjøre alt sammen!

Jeg har aldri bodd sammen med noen venninner, så derfor er det ekstra stas når jeg er så heldig å få ha denne snuppa på besøk I noen dager. Elsker jenteprat til langt på natten, og bare få tid med henne!

Så nå håper jeg tiden går fort frem til hun kommer flygende fra Tromsø og hjem til MEG <3

Følg meg gjerne på instagram @idadir

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg