MIN NYE COACH @AKFITNESS

God kveld kjære lesere!

Jeg har en glede av å fortelle dere at jeg har fått Arve Kristoffersen som min nye Coach i tiden fremover. Han jobber i firmaet Strongbody, som jeg har vært tilhenger av i snart 3 år nå. Litt bakgrunns info om Arve:

Arve er utdannet hos AFPT OG NIH. International Certified IFBB Fitness Coach. 20 års erfaring med styrketrening og 7 års erfaring som fulltids-PT. Aktiv Men’s Physique-utøver og fitnesscoach. Faglige interesser: Arve er spesialisert på tilrettelagt trening for å jobbe rundt smerter og plager.

Dere lurer kanskje på hvorfor jeg har byttet ut min tidligere Coach Gunnar Strand Jacobsen som også jobber i Strongbody, som jeg har brukt i 3 år. Og da må jeg få sagt med engang at det skyldes IKKE misnøye med Gunnar sin jobb, MEN at ting har endret seg hos meg. Gunnar har vært en suveren Coach og jeg har lært så ufattelig mye, og det er takket være han at jeg er der jeg er i dag. Alt fra trening, kosthold og ja, veien dit jeg har kommet i dag, skal Gunnar ha all ære for.

Men som jeg skrev ovenfor, ting har endret seg. Kroppen min har blitt eldre, og dessverre har jeg begynt å slitt litt med ryggen. Hva ryggskadene kommer av er jeg ikke 100% sikker på, men jeg har mine tanker rundt det. Selve ryggproblemene begynte egentlig for 1 år siden, og de kommer og går til tid og annen. Nei, jeg går ikke med konstante ryggplager, men det hender seg at de dukker opp, og når de først er der, så er det et rent helvete!

Hva kommer plagene av montro? Jo, jeg skal ikke legge skjul på at jeg trener veldig tung styrketrening, og det i seg selv, over lengre tid, er jo ikke optimalt for ryggen min. Jeg jobber mye (altfor mye), jeg sover på ulike underlag hver uke. (hjemme hos meg, hos mamma, hos venninner, på en sofa på jobb), og dette er helt klart en faktor som gjør at ryggen min svikter. Dessuten er ikke livet mitt noe A4 liv, fordi det er fylt opp med ting 24 timer i døgnet, og jeg slapper sjeldent av. Stress utgjør en stor del av ryggproblemene mine, og det er jeg klar over.

Meeen, tilbake til min nye Coach, Arve Kristoffersen. Mye av grunnen til at jeg bytter Coach er fordi Arve er som skrevet ovenfor spesialisert på tilrettelagt trening for å jobbe rundt smerter og plager. Og hva passer bedre enn å velge han? For meg var dette som ett halleluja rop da jeg og Arve ble enige om at vi skulle samarbeide i tiden fremover for å gjøre det mest skånsomt for ryggen min.

Selv om vi skal ha fokus på å få tilrettelagt trening i forhold til ryggen min, skal jeg allikevel bygge både rumpe og lår, og med ekstra fokus på skuldre/rygg. Jeg har fått tildelt ett 5 dagers styrke program som jeg skal følge i 8 uker nå, for så å jobbe oss videre ut i fra det. I tillegg til 5 styrke økter har jeg 2 dager pulsspinn i uka, samt 2-3 intervall økter de dagene jeg ikke har spinning.

Så jaaaaa, jeg er så utrolig gira på å sette i gang, og kan nesten ikke vente med å se hva 8 uker med nytt og TILPASSET treningsprogram vil utgjøre. Om du er interessert i å få tilpasset et program fordi du sliter med rygg eller andre områder anbefaler jeg deg på det STERKESTE å ta en prat med Arve, fordi her vil du få ekspert hjelp og resultater.

Jeg skal selvfølgelig oppdaterer dere underveis, fordi dette er så gøy! Håper dere vil følge med veien videre, og bli inspirert til å komme i form og finne den treningsgleden jeg har følt på i 3 år nå, mye takket eksperthjelp jeg har fått fra Strongbody.

Strongbody gir deg resultater, og du vil IKKE angre på at du investerte i dette. Allerede etter 4-8 uker vil du merke en enorm forskjell med både treningsprogram og matplan fra Strongbody.
Vil DU komme i ditt livs form, sjekk ut informasjonen nedenfor.

Info:
Nettside her

Instagram:
@strongbody_no
@akfitness (Arve Kristoffersen, Coach)

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg