FEELING FRESH

God kveld kjære lesere!

Nye 5 uker har gått, og det var på tide å få ordnet med neglene sine. Wow, så fort tiden går. Det er først når du har påfyll til negler og vipper at man merker hvor fort tiden egentlig går. Den bare suser forbi, og nå var det igjen dags for nye negler. Det å få lagt negler er litt som terapi. Jeg får slappet av, senket skuldrene, lagt fra meg alt av jobb, trening og ikke minst lagt fra meg telefonen. Fordi når jeg får lagt negler så må jo hendene selvfølgelig være over bordet og tilgjengelig for Trude til å legge nydelige nye negler.

Denne gangen, som alle andre ganger er det vanskelig å bestemme seg for hvilket design jeg ønsker på neglene. Det er jo så mye fint å velge mellom, og tro meg, det er umulig å ikke finne noe man ikke liker. Jeg elsker jo alt av stæsj, og blir bestandig så imponert over alt som finnes der ute. Alt fra farger, klistremerker, steiner, folje du kan lime på neglene. Ja, you name it. Så du kan tro jeg sliter med å finne ut hvilket design jeg ønsker?!

Men som alle andre gangene jeg har vært hos Trude, ble vi også denne gangen enige om hvilke type negler jeg skulle legge. Gikk for en litt lengre lengde på de nå og en litt annen form. Som jeg likte veldig godt! Kom fram til en nude farge nå som vi går mot varmere tider. Har fått veldig sansen for denne fargen, og ble som ALLTID like fornøyd med neglene.

Om du ønsker nydelige negler så ta ring 93 80 03 66
Prisliste finner du her

Følg @trudelockert (instagram) for bilder/inspirasjon

2 kommentarer
    1. Sånne negler er så fine 🙂 Jeg kan bruke sånne negler jeg også, men føler ikke at det helt passer på meg når jeg jobber i barnehage. Prøvde løsnegler for ikke så lenge siden. Men de bare datt av når jeg var på jobb.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg