KUNSTEN Å LEVE MED SEG SELV

God kveld kjære lesere!

Vi er halveis i uka, men ennå er det noen dager igjen til helg. For mange betyr helg fri, og det forstår jeg veldig godt. Husker selv da jeg hadde følelsen av “helg”, men da må jeg faktisk helt tilbake til da jeg var 16 år. Fordi fra jeg var 16 år, begynte jeg å jobbe ekstravakter på Bunnpris (som hadde åpent alle dager i året, søndager, helligdager, you name it). Fra jeg var 16år og frem til idag (snart 26 år), så har jeg aldri hatt helgfølelse, da jeg har jobbet på en arbeidsplass som har åpent alle dager i året. (flyplassen). Men noen goder er det selvsagt ved å jobbe helger og helligdager, som f.eks lønna. Det å jobbe ugunstige arbeidstider utgjør en stor del av lønna mi, så jeg klager ikke. Overhode ikke! Jeg stiller gjerne opp og jobber når “alle” andre vil ha fri, fordi det er her jeg tjener ekstra godt.

Nok om helg og følelser knyttet oppimot det. Nå tenker jeg å oppdatere på hva som skjer hos meg for tiden. Og da kan jeg nok si at det er ikke noe overveldende spennende som skjer. Sjokk? Nei, tror ikke det. Jeg tror dere fleste som leser bloggen min har fått ett innblikk i at livet mitt er ganske “stabilt”, om jeg kan kalle det for det. Med fast jobb, trening, venner og familie. Det er ikke noe store “greier” i bunn og grunn, og det er jeg veldig glad for. Jeg har kommet en plass i livet der jeg føler at alt har falt på plass og at jeg har funnet “meg selv”, om jeg kan si det slik.

Jeg har lært meg å leve med meg selv, blitt glad i meg selv, og sette pris på meg selv. Dette er noe jeg tidligere har vinglet litt frem og tilbake på, og det tror jeg skyldes at jeg tidligere har vært “avhengig” av en person i livet mitt (kjæreste) for å kunne fungere. Jeg har alltids støttet meg på en person, og aldri klart helt tanken på å faktisk bli selvstendig å fungere 100% helt på egenhånd.

Nå er det snart 1 år siden jeg ble singel, og jeg har det bedre enn på lenge. Jeg styrer mitt liv eget liv, ingen setter grenser eller stiller krav til meg. Jeg disponerer tiden min slik jeg vil, og gjøre hva faen jeg vil. DET kaller jeg frihet! Når sant skal sies så har jeg aldri vært mer effektiv enn hva jeg er den dag i dag. Jeg jobber så og si hver dag, trener 6 dager i uken, presser inn venner og familie når jeg har tid, og dagene er fylt opp til randen. Stressende? Nei, ikke for min del. Jeg elsker å fylle dagene mine, og dagboka mi er “booka” flere uker frem i tid. Jeg elsker denne livsstilen, jeg liker at det skjer noe til enhver tid, og det gjør det definitivt i livet mitt disse dager!

Husker dere jeg nevnte for dere at jeg skulle ha alkoholfri periode frem til bursdagen min i april? Jeg må bare få sagt at dette “prosjektet” går STRÅLENDE, og jeg er på min 8 uke uten alkohol. Og vet dere? Det føles så SINNSYKT bra! Jeg har noen fantastiske treningsøkter, og fremgangen har vært sinnsyk (om det er lov å skryte såpass av seg selv?). Jeg er virkelig tilbake på sporet når det gjelder trening og kosthold, og gleder meg masse til å se hva tiden frem mot sommeren bringer.

Om dere er nysgjerrige på treningen min, hverdagen min og skjønnhetstips, så følg meg gjerne på instagram da vell 😉
@idadir

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg