EKTE KUNST

God kveld kjære lesere!

I en hektisk hverdag med mye jobb og trening, så er det viktig å ta litt vare på seg selv innimellom. Det er ikke til å legge skjul på at jeg er både opptatt av kropp, utseendet, og synes det er viktig å holde meg "oppdatert". Da tenker jeg både på vipper, negler etc. Det verste jeg vet er gå med ustelte negler, eller om jeg mangler 1 negl. Det ødelegger liksom hele "looken", vil jeg påstå.

Derfor tok jeg meg tid til å besøke flinkeste Trude Lockert, som jobber på Negldesign Stjørdal for å få fikset opp neglene mine. Det er bestandig så behagelig å komme til Trude, fordi hun bryr seg om jobben hun gjør. Hun har en lidenskap for det å legge negler, og for henne er dette kunst, ikke "kun negler". Det er alltids noe nytt hun vil prøve på meg, og jeg har åpnet meg mer for å være litt "wild" og prøve ut nye farger og ikke kun gå for fransk. (Selv om at dette er favoritten), så må jeg bare være åpen for andre farger fremover.

Så denne gangen gikk vi for en nøytral farge, og pyntet med sølvsteiner. Det er nettopp dette jeg mener, Trude hun ser på dette som kunst og stæsjer opp neglene mine helt til vi begge blir fornøyde! Som alltids er jeg fornøyd, og dere kan se resultatet nedenfor! <3

Om du er interressert i nye negler, se her for mer informasjon og priser.
For bestilling: 74 82 16 00 (Spør etter Trude Lockert)

Følg Trude på instagram "trudelockert" for inspriasjon!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg