BRUN UTEN SOLARIUM

God kveld kjære lesere!

Etter forrige blogginnlegg, har jeg fått mye positive tilbakemeldinger fra dere lesere om at det var bra jeg har stoppet med solarium da de så hvor mye dette faktisk har ødelagt huden min Men mange av dere spør meg ennå hvordan jeg fortsatt klarer å være så brun som jeg er. Og da er svaret veldig enkelt: SELVBRUNING!

Jeg har det siste året stoppet å ta solarium, og det har resultert I en ny og forbedret hud. Samtidig som jeg ennå bruker Elixir sine flotte produkter, som jeg sverger til hver dag. Huden min har aldri sett bedre ut og aldri føltes rene nå som jeg har stoppet med solarium, som virkelig var med på å gi meg en gammel hud. Jeg market det etterhvert hvor sliten huden min så ut etter all solarium bruken, og det er absolutt ikke verd å ødelegge huden som man skal ha I mange, mange år til.

Derfor er jeg så glad for at jeg har funnet en selvbruning som virkelig gir meg en gylden farge, og som kan erstatte solariumsbruken min. Jeg bruker selvbruning fra “Shadowtan” , og er super fornøyd med brunfargen derfra. Jeg har skrevet tidligere innlegg om produktene deres ( her og her ).

Shadowtans sine produkter er økologiske, ikke testet på dyr og gir en umiddelbar farge som fremheves over de neste timene. Fargen varer opptil 7 dager, og er luktfri, noe som er veldig viktig for meg. Jeg hater lukten av selvbruning, for du kan tro jeg har testet ut mye rart.

Så vil du spare huden din for både rynker, kreft og sliten hud, så invester I selvbruning fra Shadowtan. Huden din vil takke deg <3

For mer informasjon om Shadowtan sine produkter:
Facebook her
Instagram @shadowtansnorge
Hjemmeside her

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg