UPDATE HUDSCANNING

God kveld kjære lesere!.

Nå tenkte jeg å skrive ett innlegg om noe jeg vet noen av dere har etterlyst. Nemlig, oppdatering på hudscanningen jeg gjorde for ca 1 år siden hos Injeksjonsspesialisten her I Trondheim. Dere kan finne det gamle innlegget mitt her.

Jeg må innrømme jeg var veldig spent på resultatet, fordi jeg har jo virkelighet sett at huden min har forbedret seg på utsiden iløpet av dette året. Noen lurer kanskje på hva jeg har gjort for å få en bedre hud? Da har jeg 2 ting å si;

1. Stoppe med solarium
2. Bruk Elixir sine FANTASTISKE produkter!

Jeg har aldri vært særlig plaget med verken kviser eller uren hud, men solskader derimot, der har jeg vært plaget. Dette skyldes dumskap fra min side, og derfor er jeg så glad for at jeg fikk gjennomført hudscanningen og fikk se det med egne øyner. Jeg og Elin (jobber på Injeksjonsspesialisten) ble enig I om at jeg måtte stoppe å ta solarium, samtidig som jeg måtte bruke Elixir sine produkter. Elixir bruker kun innholdsstoffer med dokumentert effekt og utvalget av kremer gir en unik muliget til å sette sammen et hudprogram spesielt tilpasset DIN hud. Du kan lese mer om elixir sine produkter på injeksjonsspesialisten sin hjemmeside som du finner her. 

Disse produktene har hjulpet meg så utrolig mye, og jeg kan virkelig take Elixir for en fantastisk fin hud. Huden min har aldri sett bedre ut! Du kan lese mer om produktene fra mitt tidligere innlegg her

Så var sannhetens time kommet, jeg skulle få se hvor mye huden min hadde endret seg på INNSIDEN. Utsiden er perfekt nå, men nå gjaldt det å se hva det hadde gjort med pigmenterinene mine, solskader etc. Bildene nedenfor viser det fantastiske resultatet etter 1 år!

På bildet nr 1 kan du TYDELIG se hvor solskadet huden min var på bildet til venstre. Alt det “mørke” er solskader, så om du sammenligner disse bildene så er du ikke I tvil I om hvor effektiv Elixir sine produkter er, samt det å holde seg UNNA solarium!

 
2015                    VS                    2016

Bildet nedenfor viser pigmenteringene jeg har I ansiktet. Dette er de røde områdene som dukker opp I ansiktet mitt, og dette har vært ett av mine store områder jeg har slitt med. Jeg har verken hatt kviser eller uren hud, men bestandig hatt en rødlig hud. Men med elixir sine produkter så har jeg minkset rødheten noe enormt!.


2015                VS                      2016

For mer informasjon / tilbud / nyheter besøk besøk hjemmesiden her
Facebook her
Instagram “injeksjonsspesialisten”  

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg