JUL & NYTTÅR

God ettermiddag kjære lesere og GODT NYTTÅR!

Da er vi ferdige med både jul og nyttår, og ett nytt år står for tur
Nemlig året 2016!
Jeg kan ikke tro annet enn at dette må bli et fantastisk år.

Tenkte å fortelle litt om jula, siden jeg ikke har oppdatert bloggen siden den tid. Som jeg nevnte for dere så skulle jeg jobbe på selveste juleaften, men det gikk veldig fint. Var ferdig 12.00, så da var det rett hjem til a mor for å spise risengrøt og slappe av. Så utover kvelden kom søskene mine og vi spiste en aldeles nydelig middag. Om jeg ikke husker feil, så var dette en av de beste julemiddagene jeg har spist. Selv om det var samme maten som I fjor, så var det nok kanskje “alt I alt”, som gjorde den til det beste måltidet jeg hadde spist på flere år.

Det at vi alle 4 søskene var samlet, sammen med mamma og mormor var veldig godt. Kvelden gikk så utrolig fort, som den alltid gjør I godt selskap. Etter middagen var det klart for pakker, kaker og alias spilling. Plutselig var klokken passert 00.00 og juleaften var over for denne gang. I år kontra I fjor så følte jeg ikke så mye spenning med alle gavene som var, jeg ville egentlig bare nyte tiden med familien min. Kanskje ett lite tegn på at jeg beginner å bli voksen?  Hvem vet..

2.juledag bestemte jeg meg for å ta turen popover til hytta til pappa på Røros. Den ble ferdig bygd I slutten av November, så denne er helt ny og jeg hadde ikke verken sett eller vært der før. Derfor tenkte jeg at en 2 dagers tur oppover dit ville vært fint. Så jeg og søskene mine tok toget popover og der var vi samlet en stor gjeng. Dagene ble brukt til FULL avslapping, mye god mat, turgåing, kort spilling, steking av sveler på teflon panne utendørs..Så ja, vi har kosa oss veldig, og dette trengte jeg virkelig. Etter å ha jobbet såpass mye så var det helt magisk å få slappet av og bare bruke tiden med familien.

 Så kom vi til nyttårsaften.. Som var en FANTASTISK kveld! Jeg var invitert på middag til ei god venninne, der vi var 11 stykker samlet som skulle kose oss med både god middag og dessert. Venninna mi hadde virkelig lagt tid og penger I å pynte hele huset, og det så absolutt nydelig ut der. Selve maten var ett kapitel for seg selv, fordi DETTE var virkelig godt. Kalkun, waldorsalat, poteter, søtpotet, maistuing, og ja, mye mer. Etter middagen kom det flere folk, og tilslutt endte vi opp med fult hus. Med både drikkeleker, dansing og selfies, så ble dette en fantastisk kveld med gode venner. Hva passer bedre å starte det nye året med en så herlig gjeng?!

Nå ser jeg bare frem til året 2016, da nye mål og muligheter står for tur. Kommer tilbake med mine nyttårsforsett for året 2016, så stay turned <3

Følg meg på instagram @idadir


Juleaften <3


Julekvelden <3


Hytta på Røros <3


Nyttårsaften med disse flotte jentene <3


<3 <3 <3


GODT NYTTÅR VENNER OG BEKJENTE!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg