JUL OG “ALT” DET DER

God søndagskveld kjære lesere!

Oi, du vet du har mye å tenke på når du ikke engang husker brukernavn/passord for å komme inn på blogg.no. Jaja, slik går dagene som du kanskje forstår. For JA det er veldig mye som har skjedd og som fremdeles skjer de nærmeste dagene. Og da mener jeg ikke noe spennende, fordi det går i jobbing og ennå mer jobbing. Sosialt sier du? Nei, ikke akkurat.

Jeg må innrømme at jeg har verken julestemning eller forberedt meg på jula i år. Den har liksom bare kommet, og jeg forstår ennå ikke at juleaften allerede er neste uke! De siste 2 ukene har jeg jobbet ræva av meg, for å si det mildt. Jeg har jobbet alt fra 18 – 24 timer pr.dag, og det har ennå ikke tatt slutt. Jeg har ennå igjen noen slike vakter frem mot juleaften, så jeg må bare stå på og på selveste julekvelden, DA skal skuldrene senke seg! For da har jeg nemlig 3 dager fri.

På selveste juleaften jobber jeg selvfølgelig, både natt til juleaften, men også på dagtid. Men etter 12.00 på dagen så er jeg fri, og DA skal jeg feire jula sammen med familien min. Selv om jeg ikke har julestemning, så ser jeg frem til noen herlige dager sammen med familien. Jeg kan ikke huske sist hele familien var samlet (mamma, og ALLE søskene mine), så dette betyr veldig mye for meg. Gleder meg virkelig til julegrøten, julemiddagen, og ikke minst kvelden der vi alle skal spille “Alias” og kose oss gløgg i hjel. Det er hva jula skal handle om, kjærlighet!

Foruten om all jobbingen og lite julestemning, så hadde jeg besøk av min beste venninne forrige helg. Hun flyttet til Hitra for bare noen måneder siden, så det var ekstra godt å få henne på besøk. Helga gikk dessverre altfor fort, men vi fikk i hvert fall noen fine dager sammen. Og på lørdagen var vi ute å festa litt, noe som også var gøy.

Nå står jeg ovenfor noen tøffe jobbdager, for så å ta en mini juleferie.
Håper dere har kommet i mer julestemning enn hva jeg har, og at dere får noen fine dager frem mot julaften, og tar vare på hverandre i jula <3

Følg meg på instagram @idadir

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg