ET STEG I RIKTIG RETNING

God søndag kveld kjære lesere!

Vet du? Så effektiv søndag som jeg har hatt idag kan jeg ikke huske å ha hatt på en veldig, veldig lang stund. Jeg våknet 10.00 av meg selv, helt uthvilt og bestemte meg for å gjøre noe jeg så og si aldri gjør: rydde og vaske leiligheten. Jo, jeg er jente, og bør være glad i å holde ting ryddig og i orden, og det er jeg jo forsåvidt. MEN når det gjelder støv, så bryr jeg meg fint lite i bunn og grunn. Ikke voksen nok? Nei kanskje ikke.

MEN ihvertfall. Jeg tok fatt på støvsuger, våtmopp, klut og satte i gang med å vaske rom for rom. Nå skal det jo sies at jeg ikke har store leiligheten, på kun 50 kvadrat, så det skal jo egentlig gå ganske fort å rydde og vaske en slik leilighet. Jeg brukte overraskende lite tid på å vaske rundt alt, samtidig som jeg tømte kjøleskapet og vasket det innvendig og utvendig. Alt dette var ferdig før 13.00 denne ettermiddagen, så da var det bare å legge seg tilbake i sofaen og ta livet helt med ro. Det føles faktisk utrolig deilig å ikke ha en eneste plan på agendaen før ei venninne kommer på besøk i kveld. 

Trening? Nei, idag har denne kroppen treningsfri. Hva gjør man da? Jo man tar livet heeeelt med ro. Noe som jeg overhode ikke er noe flink til. Det har dere som leser bloggen min og dere som kjenner meg kanskje lagt merke til? Det skjer ting 24 timer i døgnet hos meg, så det at jeg faktisk klarer å tenne noen lys, sette meg ned og slappe av er noe nytt for meg. Noe som jeg BØR bruke mer tid på, fordi ja. Kroppen trenger hvile og ikke være i stressmodus 24 timer i døgnet. 

Jeg satt faktisk å tenkte over noe tidligere i uken her. Det er faktisk over 1 år siden jeg kjøpte denne flotte leiligheten, og jeg har ennå ikke visst dere bilder av leiligheten min!! Hjelpes, jeg har jo lovt dere det i snart 1 år nå, og NÅ skal dere endelig få se litt av leiligheten min. Jeg har tidligere nevnt at jeg ikke eier sans for interiør, og at jeg sliter med å få gleden av å pynte opp leiligheten min. Nja, den følelsen har kanskje endet seg litt det siste året jeg har bodd her. Jeg har faktisk fått sansen for interiør, og kan gjerne dra å handle noe nytt til leiligheten. Så det er et stort steg for meg! 

Så ja, slik bor jeg da. Hva synes du? 

Følg meg gjerne på instagram @idadir

1 kommentar
    1. Hei . Fin søndag kveld til deg .. Jeg kjenner meg igjen ryddig ja men ikke alltid støvfritt.. Noen leieboere av og til tror jeg ikke skader noen..
      Å klare å ta livet med ro er i dagens samfunn en utfordring så ja, det er noe de fleste burte lære seg 🙂
      Ha en strålende kveld kos deg med din veninne:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg