LONDON COMING UP

God kveld kjære lesere!

Er det en by jeg virkelig har forelsket meg I, så er det uten tvil LONDON. Wow, for en flott by! Jeg var der første gang I mai I 2013, så November 2013. Jeg må nok innrømme at jeg forelsket meg litt I byen I November tiden, da julestemningen var kommet for fult til byen. Gatene var overfylte av lys, glitter og pynt. Det var julemarked overalt, skøyte baner, og ja.. En fantastisk julestemning!

Nå har jeg bestemt meg for at jeg skal nedover igjen I November for å besøke denne flotte byen. Og denne gangen skal jeg reise med min kjæreste lillesøster! Jeg kan ikke huske sist vi gjorde noe slikt sammen, så derfor er det ekstra stas å få med henne på tur. Hun har aldri vært der før, så jeg skal vise henne rundt og oppleve bade London Eye, Madame Tussade, musikalen (Lion King), Oxford street , og ja – alt som er å oppleve på 4 dager!

En ting som er sikkert er at jeg skal gjøre unna julegave handlingen min der need, fordi DER finner du virkelig skatter til en god pris. I 2013 handlet jeg ALLE julegaver der nede og sparte mange tusen kroner på det. Dessuten er det jo ekstra stas for mine venninner å få noe som ikke finnes I Norge.

Vi skal bo på et hotel midt I sentrum, som også har tilgang til treningsstudio. Noe som er viktig for min del! Derfor er jeg ekstra glad for at søsteren min også blir med å trene der nede. You`re the best!

Så nå er det I underkant av 1 mnd til avreise, og jeg håper bare tiden går fort!

Har du vært I London før?

Følg meg gjerne på instagram “idadir”


3 kommentarer
    1. Jeg elsker også London. Vi er i byen minst en gang i året 🙂 Dette året skal vi tilbringe romjula og nyttårsfeiringen der.
      Vi til og med giftet oss i den norske sjømannskirken i London.
      Nå gleder hele familien seg til 3dje juledag 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg