FASHION WANTS

God kveld kjære lesere!

Ja, jeg vet det har vært mye bloggining om trening og kosthold den siste tiden. Faktisk det siste året har egentlig bloggen handlet om det, men jeg er veldig fornøyd med det I bunn og grunn. Men av og til savner jeg disse “mote” innleggene jeg skrev før. Jeg husker jeg brukte timevis på å sette sammen outfit jeg synes var fint, og delte dette med dere lesere. Husker dere det?

Uansett, den tiden er omme, da jeg faktisk ikke er så opptatt av mote som jeg engang var. Utrolig nok. Det går mest I treningssklær og jobbklær, så noe “vanlig” outfit har jeg ikke mye tid til per dags dato. MEN jeg tok meg friheten til å se på noen NYDELIGE antrekk på ei nettside jeg aldri hadde vært inne på. (Dette er IKKE et sponset innlegg), ville bare dele disse antrekkene med dere og gi dere litt inspirasjon nå som høsten kommer.

ALLE plaggene nedenfor er på SALG og ligger på en prisklasse fra 100 – 350 kr pr.plagg.
dette er kjempe billig og ikke minst flotte antrekk mot høsten!

Likte du antrekkene?

Følg meg gjerne på instagram @idadir


HER / HER / HER


HER / HER / HER


HER / HER / HER

HER / HER / HER

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg