PÅFYLL VIPPEEXTENSIONS

God kveld kjære lesere!

 Nå er det 30 dager siden sist jeg tok påfyll på mine volumvipper (3D-6D vipper), og jeg føler meg som NY. Det er ingen hemmelighet at påfyll av vipper er noe av det beste jeg gjør når det gjelder “utseendet”. Rett og slett fordi blikket har veldig mye å si, og når man får fylt på hver og enkelt vipp med en forlengelse, så MÅ det jo bare bli fint. Eller hva?

Jeg har gått fast til ei dyktig dame som holder til på Tiller her I Trondheim. Hun legger både singelvipper (naturlige) og volumvipper (3D-6D), og er den rimeligste her I byen. Du får nytt sett vipper til 900 kr, og påfyll for 700 kr. Vanligvis må du opp I 2000 kr for nytt sett, så DETTE er absolutt en god pris. Dessuten er hun utrolig dyktig I sitt areid, og hører alltid på hva kunden har å si og forstår hva jeg liker/ikke liker.

Er du nygsjerrig på vippeextensions, så ta kontakt med hun på instagram @delieyelashes

Likte du resultatet? I`m in love! <3

Sponset behandling

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg