EKTE TRENINGSGLEDE

God kveld kjære lesere!

Selv om at sommeren er forbi, betyr det ikke at man skal stoppe opp å trene. Gjør det vell? Tvert imot, spør du meg! Jeg verdsetter treningen like mye nå som jeg gjorde månedene før sommer sesongen var I gang. Selvfølgelig hadde jeg kanskje litt mer fokus på “SK2015” enn “vinterkroppen2015”, men det betyr ikke at jeg slutter med mine 6 økter I uka fordi om vinteren kommer og klærne skal PÅ.

Når sant skal sies så har jeg faktisk kanskje jobbet litt “undøvendig” for sommerkroppen 2015 I år, ettersom at jeg jobbet så og si hele sommeren, og været var heller ikke på topp her hjemme I Norge. (selvfølgelig hadde dere finvær når jeg var 1,5 uke I Spania!). Så jeg har som mål å gå for en mer helårskropp der jeg skal være fornøyd med kroppen min uavhengig av årstid. DET er det jeg kaller ekte treningsglede og for ikke å snakke om langsiktig mål.

Jeg kan ikke få sagt nok ganger hvor mye trening gir meg I hverdagen. Det er rart å tenke på at når man trener og blir sliten og klar der og da, så får man faktisk sykt mye energi resten av dagen/uken! Ihvertfall synes jeg det høres helt omvendt ut. Man burde jo bli mer sliten av ei tung treningsøkt?

Disse dager er jeg inne I en veldig god periode med gode treningsøkter tross jeg jobber doble vakter bade på flyplassen og hos Posten (natt). Jeg må innrømme at jeg klapper meg selv litt på skuldrene disse dager når jeg faktisk klarer å gjennomføre 5-6 økter I uka tross så mye jobbing. Har også endelig begynt å fått inn 1 time cardio igjen hver dag jeg trener. Hadde en periode der jeg gikk 20-30 minutter etter hver økt, men nå er jeg endelig oppe på 1 time cardio igjen. Feels great!

Følg meg gjerne på instagram “idadir”

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg