HVERDAGSLYKKE

God kveld kjære lesere!

Først må jeg bare få beklage at bloggen ikke har vært oppdatert på noen dager. Jeg har lenge tenkt å skrive noen ord til dere, men jeg har rett og slett ikke hatt tid og mulighet. Med ny job, så er det mye som skjer for tiden. Timene strekker liksom ikke til, om dere forstår hva jeg mener? Det går ikke en dag uten at jeg har alt planlagt fra punkt til prikke. Alt fra jobb, trening, mat, venninner, og ja that`s it.

Jeg prøver så godt jeg kan å bade være sosial og få trent så mye som mulig selv om det kan være vanskelig med 2 jobber. Forrige uke hadde jeg og to flotte gåturer med to venninner. Denne gåturen er en typisk joggerunde, og er veldig fin å bruke. Variert terreng og så mye fint å se på. Nidarosdommen, bakklandet ((Gamle byen), by broa og ja, rett og slett en fin løype for oss turgåere.

Selv om jeg er veldig fan av å bruke tredemølla, så føles det veldig godt å bruke nature litt også. Komme seg ut, trekke frisk luft og bare kjenne at man lever litt. Man får liksom koblet litt av med å gå ut I naturen, og det skal jeg uten tvil fortsette med fremover. Selv om vi går høsten/vinteren I møte så er det en fin turløype alikevel.

Følg meg på instagram “idadir”


1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg