MIN STØRSTE INSPIRASJON

God kveld kjære lesere!

Nå tenkte jeg å skrive et innlegg om en person som virkelig har inspirert meg på alle måter, men spesielt på kjøkkenet. Nemlig min bestevenninne Jannicke! Denne jenta ble jeg kjent med da jeg begynte å ha fokus på sunt kosthold og trening. Vi ble fort gode venner, da vi begge delte samme interresser. 

Jannicke er det jeg kaller et natur talent, på alle måter. Hun både jobber fulltid, trener 6-7 dager i uken, og er en mester på kjøkkenet. Du kan mildt si at jeg blir rimelig bortksjemt når hun er her på besøk og ordner både middag og dessert til meg, mens jeg bare sitter og ser på. 1,2,3 så har hun mikset sammen et herlig måltid til meg. Det som imponerer meg så utrolig er at hun trenger ikke å ha alt planlagt på forhånd. Hun tar litt av alt jeg har og mikser det sammen, og kan lage det mest UTROLIGE dere har smakt. Selvfølgelig uten sukker, og med høyt fokus på kalorier. Hun får alt til å virke så lett, og når jeg spør “hvordan gjorde du dette da? hva brukte du i denne oppskriften?” Så svarer hun ofte “Nei, jeg tok bare litt av alt du hadde i skapet jeg, husker ikke gram og slik”. 

Wow, jeg blir så imponert jeg! Får ikke sagt hvor mye jeg elsker denne jenta. Helt fantastisk! Det er ikke sjeldent jeg ringer henne og spør etter råd og veiledning når jeg står på kjøkkenet, og vet du? jeg får ALLTID hjelp, om hun er på trening, går tur med hunden, er med kjæresten sin, eller what so ever.. Hun svarer alltid! Hun driver sin egen blogg som du kan lese her. Du vil finne oppskrifter på ting du ikke trodde var mulig å spise på SUNT vis. Ja, denne jenta “has it all”. Jeg har lenge lekt med tanken om at hun burde starte opp noe eget, en cafe eller noe. Fordi DA skal jeg stille opp for henne og jobbe ræva av meg. Hun fortjener virkelig ros for arbeidet hun gjør på kjøkkenet, og jeg beundrer hennes kunnskap herfra og til himmelen. You`re the best!

Hvem er din største inspirasjon?

Følg henne på instagram “jannickehustad”

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg