AND SO I DID

God kveld kjære lesere!

Vet dere hva? Etter gårsdagens blogginnlegg der jeg så og si lovte dere at jeg skulle sette i gang med treningen idag, så har jeg hatt en sikkelig klump i magen. Hva om jeg ikke klarer å gjennomføre dagens økt, og faller tilbake til “feriemodus” også har jeg lovt dere og meg selv at jeg SKAL legge om livsstilen min.

Men vet dere? Jeg gjennomførte det!! JEG tok ett steg nærmere den livsstilen jeg vil leve, og gjennomførte ei bra økt på hele 2 timer. Ja det var tungt å dra kroppen sin på trening, fordi jeg føler meg rett og slett tung i kroppen og alt virker som et ork når jeg er på trening. Det er tungt å løfte vektene av/på apparatene, noe som før gikk som en lek. Hva har skjedd? Jo, jeg har mistet mye av gnisten min, og det merkes på energinivået mitt.

MEN det skal ikke stoppe meg. Jeg tror bare at jeg selv føler at kroppen er vassen og “stor” i forhold til hvordan jeg før følte meg. Nå er det bare å ha fult fokus i 2 uker og jeg vet at jeg vil komme i form igjen. Det tar ikke mange ukene før man faktisk ser en stor forskjell om man faktisk er 100% innstilit på både rett kosthold og nok trening. Så nå er det bare å gi alt, og ikke la dette feriemoduset jeg har vært inne i stoppe meg. I can, and I WILL ! 

Hvordan har DIN mandag vært sålangt?

Følg meg gjerne på instagram “idadir”


2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg