DIAMANTBRYLLUP

God kveld kjære lesere!

I helga var jeg så heldig å få oppleve å være i mitt første “diamantbryllup”. For dere som ikke vet hva det er, så er dette noe som feires når man har vært gift i 60 år. Ja du hørte riktig, 60 år!! Det er utrolig lenge det, men vet du hva? Mine besteforeldre har faktisk vært gift i 60 år. DET står det respekt av.

Jeg har et veldig godt forhold til mine besteforeldre, og setter så utrolig stor pris på å ha de i livet mitt. De er virkelig to gode besteforeldre som alltid har døren åpen for meg, uansett hva det skulle være. Når det gjelder deres ekteskap som har vart i over 60 år, så må jeg virkelig få si at jeg ser opp til dette flotte paret som holder ut i både tykt og tynt. Fordi 60 år er ikke så vanlig lenger. Folk holder sjelden sammen såpass lenge, og derfor var det ekstra stas å få oppleve dette med resten av familien min.

Det ble et stort hageselskap hos farmor og farfar, der vi spiste sodd og koste oss sammen.. hele gjengen! Vi er nemlig en stor familie, da pappa har 4 søsken, som igjen har barn, som igjen har barn og SOM igjen har begynt å fått barn. Så ja, det var fylt opp nå i helgen. I den anledning hadde vi 50talls stil, noe som var ekstra gøy. Jeg for min del kjørte skinn slik som i Grease som er hentet fra 1950 tallet.

Har du noen gang vært i diamantbryllup?

Følg meg gjerne på instagram “idadir”


Verdens beste farmor og lillesøster

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg